Skip to main content

Hallo Odido,

 

vanaf 18-10-2024 stap ik over van Odido naar kpn maar nu heeft iemand besloten om vanaf afgelopen nacht het in te laten gaan.

Is dus 1 week te vroeg en nu heb ik niets meer. Heb een mail afgelopen nacht gekregen dat ik mijn modem moet terugsturen en in mijn Odido account staat geen abonnement meer.

zou het zeer fijn vinden dat jullie mij weer aanzetten tot 18-10-2024.

 

Als je de KPN overstapservice hebt gebruikt,  dan heeft KPN de lijn "geclaimed". De einddatum wordt dus niet door Odido beheerd. Na het bericht van KPN wordt het Odido abonnement beëindigd,  atopt de facturatie en moet je de apparatuur terugsturen.


Hi @Drooneyef1908, mijn oprechte excuses! Er loopt momenteel een issue bij de partij Reggefiber (valt onder KPN NetwerkNL). Reggefiber is voor ons de netwerkbeheerder van de lijn waarop wij leveren op jouw adres. Reggefiber zegt de abonnementen te vroeg op, dit probleem is bekend. Wij zijn hier met Reggefiber mee bezig, maar voor nu is er geen oplossing om je abonnement weer te activeren. Sorry!

Heb jij een mobiel abonnement bij ons of Ben? Dan zorg ik dat je gratis Unlimited Data krijgt. Heb je dit niet, dan mag je van mij een simkaart kopen bij een Odido Shop of in een supermarkt en de bon naar mij sturen. Ik vergoed deze kosten dan, en kan je vervolgens op deze simkaart wel voorzien van Unlimited Data. Zo kun je apparaten in jouw woning via een hotspot verbinden. Laat het mij weten!


Bedankt voor het aanbod en heb je een persoonlijk bericht gestuurd. Geen abonnement bij Odido maar is het ook mogelijk dat je een e-sim geeft?


Hoi @Drooneyef1908, ik had je dit graag aangeboden! Maar dit is niet mogelijk, excuses. Mocht je een simkaart willen kopen, zullen we de kosten meteen vergoeden! Groetjes, Ishana


Mooi dank je wel en laat weten of ik van het aanbod gebruik zal maken. KPN heeft alles met spoed versneld en hoor vandaag wanneer ik weer internet heb.


Sinds vandaag eindelijk weer internet via KPN maar ook een mooie rekening gekregen van Odido.

Rekening loopt van 01-10-2024 t/m 17-10-2024 en dat is wat te lang.

Het klopt dat ik vanaf 18-10-2024 weg zou gaan bij Odido maar dat is nu een week eerder geworden en heb op 18-10-2024 om 0:24 een mail ontvangen van Odido dat ik mijn spullen moest terugsturen.

Graag ontvang ik een nieuwe factuur van 01-10-2024 t/m 10-10-2024 of nog beter helemaal geen factuur voor de grote fout die is gemaakt  om mij een week eerder af te sluiten. Zou een mooie compensatie zijn.

Over de factuur wel al gisteren gebeld met de klantenservice en die zouden me terugbellen omdat degene die ik heb gesproken geen credit nota’s mag maken. Tevens kon die medewerker de einddatum alleen op 11-10-2024 zetten en dat klopt ook niet omdat ik op 11-10-2024 geen internet en tv meer heb gehad.

 


Sinds vandaag eindelijk weer internet via KPN maar ook een mooie rekening gekregen van Odido.

Rekening loopt van 01-10-2024 t/m 17-10-2024 en dat is wat te lang.

Het klopt dat ik vanaf 18-10-2024 weg zou gaan bij Odido maar dat is nu een week eerder geworden en heb op 18-10-2024 om 0:24 een mail ontvangen van Odido dat ik mijn spullen moest terugsturen.

Graag ontvang ik een nieuwe factuur van 01-10-2024 t/m 10-10-2024 of nog beter helemaal geen factuur voor de grote fout die is gemaakt  om mij een week eerder af te sluiten. Zou een mooie compensatie zijn.

Over de factuur wel al gisteren gebeld met de klantenservice en die zouden me terugbellen omdat degene die ik heb gesproken geen credit nota’s mag maken. Tevens kon die medewerker de einddatum alleen op 11-10-2024 zetten en dat klopt ook niet omdat ik op 11-10-2024 geen internet en tv meer heb gehad.

Datum tijd 18-10-2024 0:24 moet zijn 11-10-2024 0:24


Sinds vandaag eindelijk weer internet via KPN maar ook een mooie rekening gekregen van Odido.

Rekening loopt van 01-10-2024 t/m 17-10-2024 en dat is wat te lang.

Het klopt dat ik vanaf 18-10-2024 weg zou gaan bij Odido maar dat is nu een week eerder geworden en heb op 11-10-2024 om 0:24 een mail ontvangen van Odido dat ik mijn spullen moest terugsturen.

Graag ontvang ik een nieuwe factuur van 01-10-2024 t/m 10-10-2024 of nog beter helemaal geen factuur voor de grote fout die is gemaakt  om mij een week eerder af te sluiten. Zou een mooie compensatie zijn.

Over de factuur wel al gisteren gebeld met de klantenservice en die zouden me terugbellen omdat degene die ik heb gesproken geen credit nota’s mag maken. Tevens kon die medewerker de einddatum alleen op 11-10-2024 zetten en dat klopt ook niet omdat ik op 11-10-2024 geen internet en tv meer heb gehad.

 


Hoi @Drooneyef1908 ,

Een gemaakte factuur kan niet vervangen worden door een andere factuur. Het beste wat je aan de klantenservice kan vragen is een creditfactuur voor de periode dat je geen gebruik kon maken van je verbinding. 


Zoals je kon lezen heb ik al contact gehad met de klantenservice en die gaan een creditnota maken maar diegene die ik heb gesproken die mag dat niet doen. Hij zou mij terugbellen dezelfde dag maar tot nu is dat niet gedaan. Zie het dus ook niet meer gebeuren dat er een creditnota komt via de telefonische klantenservice.

Zodoende maar hier neergezet want de medewerkers van Odido hier reageren en helpen wel goed.


Hi @Drooneyef1908, ik wil heel graag met je meekijken en dit in orde maken. Het is immers belangrijk dat je alleen betaalt voor waar je gebruik van maakt. Ik kan echter op jouw e-mailadres geen abonnement vinden. Zou je de verificatie (jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer) willen invullen in je Community profiel en mij daarna een seintje geven? Super bedankt. Ik kom er dan zo snel mogelijk op terug!


Hi @Cheyenne van Odido heb het toegevoegd aan mijn profiel. Dank je wel voor het willen helpen en inderdaad is mijn abonnement niet meer te zien sinds vorige week vrijdag 11-10-2024.


Dank @Drooneyef1908, ik heb de periode voor je vergoed. Dit zal bij een volgende betaalcyclus (wanneer je een factuur van ons zou verwachten) worden teruggestort op je rekening!


Bericht gekregen dat het is geregeld met de factuur. Bedankt voor het helpen.


Reageer