Skip to main content

Hallo Odido,

Ik ben overgestapt naar KPN en ik zou de 16e over gaan.
Maar Odido heeft besloten om al vanaf 07-10-2024 om 20:00 de stekker eruit te trekken.
in mijn odido staat dat ik nog tot de 16e gebruik zou kunnen maken van mijn internet.

Dit is niet hoe je zaken doet Odido.

Wat is de reden van het vroegtijdig afsluiten?
ik zou die 1.5 week graag gecompenseerd willen zien.

 

Gelukkig kon ik even de Wifi van mijn buren lenen anders had ik helemaal niet meer kunnen werken.

 

 

Hallo @Kevin_H 

Na het zien van de screenshot zou je denken dat het gaat om een storing. Welke lampjes zie je branden of knipperen op de mediaconverter? 


Hallo @Kevin_H 

Na het zien van de screenshot zou je denken dat het gaat om een storing. Welke lampjes zie je branden of knipperen op de mediaconverter? 

LOS knipperd Rood, en PON staat helemaal uit, er is totaal geen glasvezel verbinding meer met de wijkcentrale


Hi @Kevin_H, excuus voor dit ongemak! Ik moet gelijk met de deur in huis vallen en zeggen dat ik de technische dienst voor je heb aangeschoten. Er loopt nu een ticket. De situatie is namelijk dat KPN ons een lijnovername heeft gestuurd. Met een lijnovername hebben wij niks te zeggen over de afsluitdatum, wij hebben simpelweg te luisteren naar de datum die KPN ons aangeeft. Dit is inderdaad 16-10-2024. Ik zie dat je abonnement om deze reden nog online hoort te zijn, maar wel zie ik dat Reggefiber (lijn eigenaar van onze lijn en partner KPN) de lijn al heeft opgezegd.

Ik heb de technische dienst aangeschreven omdat ik zie dat de lijn officieel nog niet opgezegd is. Reggefiber mag dat pas doen per 16-10-2024. Ik kan jou voor nu voorzien van Unlimited Data op je mobiele telefoon. Ik heb je een privébericht gestuurd met instructies. Er komt zo snel mogelijk antwoord op het ticket wat ik ben gestart.


Zojuist bericht gekregen van KPN dat mijn overstapservice is afgewezen en dat ik zelf odido moet bellen,

dit heb ik gedaan en de klantenservice wou mij totaal niet helpen en stuurde mij weer door naar KPN, waar KPN mij weer doorstuurt naar Odido, omdat ik handmatig moet opzeggen bij Odido, vervolgs sta ik al 3 kwartier in de wacht bij Odido, dus opgehangen en een forum post maken.

graag mijn contract per direct opzeggen, aangezien ik toch al geen actieve verbinding heb van odido.

 

ik heb echt geen zin om constant van de deur naar de muur gestuurd te worden.

 

 


Hey @Kevin_H, omdat de aanvraag al in gang gezet is en er een migratie naar andere provider al in gang gezet. Dit zal ovr 2 dagen gebeuren op 16-10. Dit is leidend in mijn systeem en kunnen we niet omzeilen. We zullen dus op de 16e moeten wachten, dan wordt het contract opgezegd! 


Reageer