Beste Odido Community,
Ik wil graag mijn recente ervaring met de Odido klantenservice delen, en ik moet zeggen dat ik teleurgesteld ben.
Op 11 september heb ik een contractverlenging voor mijn sim-only abonnement bij Odido aangevraagd. Op 16 september besloot ik deze verlenging te annuleren, omdat ik een betere aanbieding had gevonden voor hetzelfde nummer met een iPhone 15 Pro en een maandelijks bedrag van 12 euro in plaats van 14,50 euro voor hetzelfde abonnement.
Toen ik contact opnam met de klantenservice op 16 september, verzekerde de medewerker mij dat er geen verdere stappen nodig waren en dat alles in het systeem zou worden aangepast. Echter, vandaag kreeg ik te horen dat de verlenging van 11 september niet was geannuleerd en dat ik nu vast zou zitten aan het hogere tarief van 14,50 euro voor de komende twee jaar.
Ik heb duidelijk aangegeven dat ik binnen de wettelijke bedenktijd van 14 dagen contact heb opgenomen met de klantenservice om dit te corrigeren. Het was overduidelijk een fout van de medewerker van 16 september. Desondanks leek de medewerker van vandaag weinig bereid om een oplossing te vinden.
Zelfs toen ik wees op de bevestigingsmail met de samenvatting van het nieuwe contract waarin het tarief van 12 euro stond vermeld, bleef de medewerker sceptisch.
Ik vroeg om een gesprek met een leidinggevende om dit op een volwassen en constructieve manier op te lossen. Tot mijn verbazing werd mij verteld dat Odido niet werkt met medewerkers die direct onder een leidinggevende vallen.
Toen ik vroeg naar de naam van de medewerker, werd er slechts gezucht en werd de verbinding verbroken. Dit was zeker geen goede klantenservice-ervaring.
Ik wil graag benadrukken dat ik altijd bereid ben om problemen op een volwassen manier op te lossen, in tegenstelling tot de ervaring die ik vandaag heb gehad.
Ik ben van plan om mijn e-mails met bijgevoegde pdf-documenten te bewaren. Als er geen passende oplossing wordt geboden vanuit het management van Odido, ben ik genoodzaakt verdere stappen te ondernemen.
Ik ben benieuwd of anderen hier ook soortgelijke situaties hebben meegemaakt met Odido. Ik hoor graag hoe jullie dit hebben ervaren en of Odido de problemen op een passende manier heeft opgelost.