Wisselen nieuwe Prijsplan met huidige contract

  • 11 September 2023
  • 6 reacties
  • 247 Bekeken

Reputatie 5

Hallo iedereen,

Sinds de aankondiging van Odido zijn er natuurlijk nieuwe abonnementen. Zelf zit ik nog in contract tot 2025 en heb ik contact gehad met de klantenservice zowel telefonisch als via X. Hierin is aangegeven dat het wisselen van je huidige prijsplan naar het nieuwe op dit moment niet mogelijk is.
Toch hoor ik verhalen vanuit verschillende gangen (Zoals de Odido Shop) dat er wordt gekeken naar de mogelijkheid om klanten binnen een contract toch om te zetten naar het nieuwe prijsplan. Zodat er toch gebruik kan worden gemaakt van bijvoorbeeld Samen Unlimited en de nieuwe Unlimited abonnementen.

Dacht dat het wel handig kan zijn om een topic aan te maken zodat hierin misschien een follow-up gedaan kan worden.

Vindt het zelf namelijk vervelend als bestaande klant dat je buiten de boot valt, want bij andere providers kan je vaak ook wisselen bij nieuwe abonnements vormen. Heb zelf een aantal unlimited abonnementen en deze samenvoegen is voor mij natuurlijk voordeliger dan alles los.

Ben benieuwd wat Odido hierin gaat doen voor vele klanten.

Marciano van Odido 7 maanden geleden

Hey @fluxsystem, allereest super tof om te lezen dat je meerdere Unlimited abonnementen hebt! Ik snap volkomen dat je graag gebruik maakt van een Samen Unlimited abonnement. Echter klopt het wat Jason en mijn collega's op X hebben aangegeven en is het op dit moment echt niet toegestaan om eerder van je huidige abonnement naar een nieuw abonnement te wisselen. Ik moet je daarom vragen geduld te hebben totdat je je abonnement(en) mag verlengen. Mocht er in de nabije toekomst toch iets te regelen zijn, dan laat ik het je uiteraard met alle plezier weten, maar voor nu kunnen we daar echt niet van uitgaan. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust .Ik sta voor je klaar. Anders wens ik je voor nu alvast een heel fijn weekend! 😊

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @fluxsystem, het is momenteel inderdaad niet mogelijk om tijdens een lopend contract met de voorwaarden van de vorige propositie te switchen naar een nieuwe samenstelling. Je kunt natuurlijk wel tijdens het vernieuwen van jouw mobiele abonnement voor Unlimited Samen kiezen. 

Of en in welke hoedanigheid dit eventueel wel beschikbaar wordt gemaakt, kan ik je niet vertellen omdat ik dat niet weet. Wel hoop ik dat er voor jou een passende oplossing aankomt! @Pharwin van Odido of @Marciano van Odido Weten jullie als mobiele experts of hier iets voor mogelijk is? 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @fluxsystem, allereest super tof om te lezen dat je meerdere Unlimited abonnementen hebt! Ik snap volkomen dat je graag gebruik maakt van een Samen Unlimited abonnement. Echter klopt het wat Jason en mijn collega's op X hebben aangegeven en is het op dit moment echt niet toegestaan om eerder van je huidige abonnement naar een nieuw abonnement te wisselen. Ik moet je daarom vragen geduld te hebben totdat je je abonnement(en) mag verlengen. Mocht er in de nabije toekomst toch iets te regelen zijn, dan laat ik het je uiteraard met alle plezier weten, maar voor nu kunnen we daar echt niet van uitgaan. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust .Ik sta voor je klaar. Anders wens ik je voor nu alvast een heel fijn weekend! 😊

Reputatie 6
Badge

Ik zou ook graag switchen naar een nieuw contract. Ik heb een oud Tele2 contract en kan daarom geen multisim aanvragen. 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @stefan.1997 ,

Als jouw bestaande (oud Tele2) abonnement uit contractperiode is kun je via my-odido een verlenging aanvragen. Bij die verlening kun je kiezen uit de nieuwe proposities van Odido. Als dat nieuwe abonnement is ingegaan wordt ook multisim bestelbaar!

Reputatie 2

Als je Sim only hebt kun je op elk moment verlengen door een toestel erbij te kiezen. Als je dit doet kun je dan ook gebruik maken van het samen unlimited aanbod, maw, dat je je als extra (20 euro) abonnement laat registreren bij een ander (hoofd) abonnement?

Ik heb net t-mobile verlengd zo’n 2 weken voor de Odido naamswijziging. Maar zou mij graag willen registreren als 2e abonnement bij iemand die Odido unlimited heeft.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Xandrios ,

Jij kan gebruik maken van toestelflexibiliteit.  Je nieuwe abonnement moet 30 dagen actief zijn. Dus 30 dagen nadat je nieuwe bundel/prijs/voorwaarden zijn ingegaan. Een samen abonnement moet wel door de hoofd abonnement houder worden aangevraagd. Ook BKR registratie zal op die naam gebeuren. Dit abonnement is er pas net,  maar wellicht zul je het voor het huidige abonnement een contract overname naar de hoofdabonnement houder moeten doen en dan hem/haar die verlenging laten doen.. Ga anders even langs een Odido shop. Die kunnen gelijk in systemen kijken.

Reageer