Hallo
Gisteren heb ik via mijn account een verlenging van mijn simonly abonnement aangevraagd met een toestel.
Deze iPhone heb ik gisteren opgehaald in de winkel en en volledig betaald. Vandaag kom ik erachter dat ik de iPhone 11 Pro heb besteld maar dat dit de iPhone Pro Max moet zijn.
Vanmiddag terug gegaan naar de winkel voor omruiling. Tot mijn grote verbazing wilde het personeel de telefoon niet terug nemen. De verpakking was geopend dus moet deze retour gestuurd worden middels een retour formulier die ze in de winkel ingevuld en opgestuurd hebben. Ik heb aangedrongen op een omruiling maar ze wilde hier niet in meegaan.
Net gebeld met de klantenservice en Abdul zegt dat ze hem gewoon om hadden kunnen ruilen. Hoe zit dit?
Ook is er een verzekering bij afgesloten en deze moet ik dus zelf stopzetten, alleen heb ik hier geen bevestiging van ontvangen dus hoe zeg ik op zonder polisnummer?
Het nieuwe abonnement is ook gisteren gelijk ingegaan maar daar heb ik dus ook niks aan met een verkeerd toestel. Krijg ik de garantie dat dit abonnement volledig stopgezet wordt en het oude abonnement terug komt zonder nieuwe einddatum?
Ik zou graag antwoorden op mijn vragen krijgen, ik het enorme moeite met de tegenstrijdige informatie en voel me echt verkeerd voorgelicht.
Met vriendelijke groet,
Brigitte