Beantwoord

Wijziging van particulier naar zakelijk contract

  • 11 January 2024
  • 4 reacties
  • 67 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Beste ODIDO

 

ik heb voor de tweede keer online het formulier voor het overnemen van een contract ingevuld, allestappen doorgenomen en afgerond. vervolgens word er gemeld dat er een bevestiging naar het mail adres word gestuurd, maar deze ontvang ik niet.

is deze wel doorgekomen want ik kan dit alleen maar online doen.

Wanneer zou dit geregeld kunnen zijn? ik wil het wel namelijk asap omgezet hebben.

alvast bedankt

 

Avi

icon

Beste antwoord door Avii 16 January 2024, 14:58

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Avii, Welkom op onze Community en goed dat je dit aangeeft, ik geef je graag meer duidelijkheid! Ik heb even zitten zoeken op je e-mailadres en ik zie dat je aanvraag inderdaad binnen is gekomen en dat deze nu bij de betreffende afdeling ligt. De reden waarom je de bevestiging niet hebt ontvangen, durf ik niet te zeggen, maar het is in ieder geval goed bij ons doorgekomen! De verwerkingstijd is momenteel 10 dagen wegens de drukte. Zodra de contractovername is uitgevoerd, ontvang je een bevestiging per mail. Het zou dus uiterlijk maandag 22 januari in orde gemaakt moeten zijn! 

Als dat niet het geval is, laat het dan even weten in dit topic, dan kunnen we het voor je uitzoeken! 

Hallo @Avii, Welkom op onze Community en goed dat je dit aangeeft, ik geef je graag meer duidelijkheid! Ik heb even zitten zoeken op je e-mailadres en ik zie dat je aanvraag inderdaad binnen is gekomen en dat deze nu bij de betreffende afdeling ligt. De reden waarom je de bevestiging niet hebt ontvangen, durf ik niet te zeggen, maar het is in ieder geval goed bij ons doorgekomen! De verwerkingstijd is momenteel 10 dagen wegens de drukte. Zodra de contractovername is uitgevoerd, ontvang je een bevestiging per mail. Het zou dus uiterlijk maandag 22 januari in orde gemaakt moeten zijn! 

Als dat niet het geval is, laat het dan even weten in dit topic, dan kunnen we het voor je uitzoeken! 

Beste Pharwin,

 

bedankt ik zal het laten weten.

 

gr Avii

Beste Pharwin,

 

bovenstaande is nog niet geregeld.

 

mvg 

 

AVII

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Avii, goed dat je het ons laat weten. Ik heb direct meegekeken en ik zie inderdaad dat de case nog niet is opgepakt. Kleine correctie op wat mijn collega eerder aangaf; de huidige verwerkingstijd staat momenteel op 14 dagen, echter was het zo dat ze de verwerking de afgelopen week binnen 10 dagen konden doen. Ik verwacht daarom dat het alsnog héél binnenkort wordt opgepakt. Ik gok binnen 4 dagen, maar houd er rekening mee dat het altijd iets kan uitlopen. 

Reageer