Skip to main content

Beste,

 

Ik ben al een jaar of 20 klant bij jullie. altijd naar wens overigens.

Nu dacht ik binnen enkele minuten mijn bankrekening te kunnen wijzigen (de huidige wordt binnenkort opgeheven) langs de gebruikelijke weg (gegevens wijzigen).

Echter ben ik zowel gisteren als vandaag al uren bezig en dat irriteert wel.

Ik krijg steeds  “Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw". 

Kan iemand mij even bellen, ik wil er niet nog meer tijd aan kwijt zijn en het graag nu opgelost hebben.

 

Met vriendelijke groet,

 

Els

 

Goedemiddag @Vlinder62  Hoe Lang je ook lid bent het moet wel goed gaan uiteraard, doe je dat in de app of op de site of beide? Bij mij lukt het in de app direct.
Bellen zal niet gebeuren maar uiteraard krijg je wel hulp van de moderators.

Of ga even  langs een shop in het weekend kan dat sneller gaan 

T-Mobile winkels

 


Reageer