Op 22.11.2021 wilde ik inloggen op mijn account Simkaart met 097…. nummer. Dit deed ik dus met gebruiksnaam het 097….. nummer. Dit kon niet en moest met een emailadres. Aldus emailadres ingevoerd en het wachtwoord ( wat ik al gebruikte sinds 2015 ). Foutmelding inloggen mislukt. Mijn abonnement mobiele telefoon 06… inloggen account met emailadres ipv 06….. wel gelukt. Geprobeerd 097…. account te koppelen aan abonnement mobiele telefoon account, kan niet mislukt. Contact gehad met Klantenservice op 22.11.2021 van 15:00 tot 16:15 uur. Van alles geprobeert: koppelen aan abonnement-account mislukt. Eigen account maken met ander emailadres, ook mislukt. Experts T-Mobile gingen het uitzoeken en zouden contact opnemen, weet niet wanneer of hoe lang dit gaat duren. Op 06.12.2021 zelf opnieuw contact gehad met Klantenservice met vermelding casenummer, deze persoon heeft andere geraadpleegd en gaf aan niets te kunnen doen en de experts ermee bezig waren en binnen 1 week contact zouden opnemen. 14.12.2021 zelf weer contact gemaakt met Klantenservice: ze zijn bezig met oplossen er wordt met mij contact opgenomen. Op 18.12.2021 10:45 uur werd ik gebeld door Klantenservice wat nu eigenlijk mijn probleem met T-Mobile was. Hele verhaal verteld, ze zouden er naar kijken om het op te lossen. Uiteindelijk heb ik op 01.02.2022 10:46 uur zelf weer contact gezocht Klantenservice: deze Prepaid Simkaart kan niet gekoppeld worden en ook niet inloggen eigen account. Tegoed kan alleen maar opgemaakt worden, op mijn nieuwe laptop lukte het mij niet de T-Mobile Internetmanager te installeren, evenzo de juiste app T-Mobile Netherlands BV Windows voor pc downloaden ook niet gelukt. Ik vond, dat T-Mobile veel te lang deed om dit probleem op te lossen met mijn Prepaid Simkaart met T-Mobile en eiste mijn tegoed € 23,06 teruggestort werd op mijn bankrekening. Kon niet. De keuze is aan T-Mobile: minnelijke schikking tegoed terugbetalen of de juridische weg: mijn rechtsbijstandsadvocaat en de Consumentenbond inschakelen. Uiteindelijk heeft T-Mobile gekozen het tegoed te verrekenen met de eerst volgende automatische incasso van mijn abonnement mobiele telefoon. En is contract Simkaart Prepaid beëindigen.
Hi
Spijtig om te lezen dat je ervaringen met T-Mobile de laatste tijd niet goed zijn, dat had ik graag anders gezien!
Als ik jouw verhaal goed begrijp is het uiteindelijk wel opgelost via een omweg, klopt dat? Het is mij op dit moment dus niet helemaal duidelijk of hulp nog gewenst is, maar laat het zeker weten als dit wel het geval is en waar we bij kunnen helpen!
Hi
Ik wil dit graag voor je uitzoeken, Wanneer heb je mijn collega gesproken en dit afgesproken? Zou je mij ook een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Graag ook het PrePaid nummer, Ik kijk dan graag met je mee zodat ik je verder kan helpen.
Ik heb vanmiddag mijn gevraagde gegevens in een persoonlijk bericht gestuurd 8 uur geleden. Wacht op uw reactie in deze.
Hi
Bedankt voor je gegevens. Ik heb gereageerd op je bericht.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.