Ik wil een abonnement verlengen inclusief nieuw toestel van mijn tweede nummer maar ik krijg het niet voor elkaar. Afgelopen zondag (26 maart) lukte het bijna op T-mobile maar kreeg ik een melding dat het niet word goedgekeurd zonder enige uitleg waarom. Toen via Belsimpel gedaan, dat lukte, maar moest die uiteindelijk van hun annuleren omdat wederom T-mobile het niet accepteerde, zonder enige uitleg waarom.
Nu is het maandag de 27e en nu kan ik via mijn T-mobile helemaal niets meer en krijg ik meteen de melding
"Op basis van onze informatie kun je nog niet vernieuwen. Dit kan omdat je nog niet aan het einde van je contract bent. Je kunt wel je abonnement aanpassen of producten bijkopen. Bekijk de einddatum van je contract”
Klik ik op het bekijken kom ik bij mijn overzicht met de melding dat ik dus mag verlengen, klik je daarop krijg ik weer de melding van niet, etcetera. Dit terwijl ik al vanaf 6 maart mag verlengen.
Ik kan niets. En daarbij is de wachttijd met bellen belachelijk lang en krijg ik niemand aan de lijn. Hoe dit op te lossen?