Zojuist viel mijn mond open van verbazing.
Ik heb internet/TV + 1 mobiel Unlimited Go (oude t-mobile) abonnement. Mijn zoon wil graag ook unlimited en zodoende dacht ik gebruik te kunnen maken van Unlimited Samen, waar nu zoveel reclame voor wordt gemaakt.
Als ik echter online een mobiel Unlimited abonnement toevoeg dan blijft de prijs 25 euro en niet de geadverteerde 20 euro. Dus maar eens gebeld met support. En wat blijkt, omdat ik een oud abonnement heb, kan ik geen gebruik maken van Unlimited Samen :-(
Pas ergens in maart 2024 (als mijn huidige contract verloopt) kan ik, als de actie dan nog loopt, hiervan gebruik maken. Bizar. Zo ga je dus met bestaande klanten om. Je veranderd van naam en gooit je bundels op de schop en vervolgens kan je dus als bestaande klant geen gebruik maken van deze actie.
Ik mag nog van geluk spreken dat ik niet vlak voor de wijziging(en) een 2 jarig contract heb genomen.
En als ik kijk, dan valt mijn Unlimited Go kwa functionaliteit en kosten bijna samen met de nieuwe Unlimited Basis.
Waarom kan je een bestaande klant dan niet gewoon overzetten naar het nieuwe Unlimited Basis abonnement. Waarbij je dan direct de klant weer voor 1 (of misschien wel 2 jaar) binnen hebt voor internet/tv en 2x mobiel.
Is hier echt niets aan te doen?