Beantwoord

Waarom heb ik Verre Landen Bundel en partner niet?

  • 15 May 2024
  • 4 reacties
  • 51 Bekeken

Hi!

 

Mijn partner en ik zitten allebei bij Odido. Ik kan in Curacao enkel een onvoordelige Roze verre landen bundel aanschaffen, en hij kan wel voordelige bundels aanschaffen. Wat maakt dat ik dat niet kan?!

icon

Beste antwoord door eric 15 May 2024, 05:04

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Er is een verschil in abonnementen die zijn afgesloten voor 5 september 2023 (dat waren t-mobile en Tele2 contracten) of na 5 september, de nieuwe Odido Hello abonnementen.  Dit verschil zie je ook bij de buitenland info pagina's.

 

Maar dan is het toch gek, dat een trouwe klant voor fusie, nu extreem benadeeld wordt? Partner betaald 25 euro voor 1 GB. En de klantenservice is enkel telefonisch bereikbaar, waar je vanuit Curacao goud geld voor betaald.

Reputatie 7
Badge +14

Daarom is er ook een forum. Je kent nu de verschillen.  Wellicht dat het oude abonnement al door de looptijd is? Dan kun je online in je my-odido verlengen naar een nieuw type Hello abonnement. 

Als je echt graag veel data verbruikt in een ver land is een esim met databundel ook een goed plan. Er zijn diverse aanbieders op internet en je laat dan met een APP van die aanbieders de esim op je telefoon.

Ja preciew. Odido kon niks betekenen zeiden ze, dus nu een esim via Airalo aangeschaft. Werkt perfect!

Reageer