Skip to main content
Beantwoord

Waarom betaal je meer als trouwe klant

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste Odido,  als ik een abonnement afsluit voor mobiel bellen met bv 10gb neem en 120 minuten bellen zie ik dat ik voor maar €2,50 extra ook onbeperkt bellen heb. Maar als ik mijn huidige abonnement wil aanpassen naar onbeperkt bellen moet ik €6,50 extra betalen. Hoe zit dat?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@ed13 

Bij het wijzigen van je bundel verlies je ook eventuele kortingen die je bij het afsluiten van je abonnement kreeg.

Bekijk origineel

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21126 reacties
  • Antwoord
  • 24 april 2025

Hallo ​@ed13 

Bij het wijzigen van je bundel verlies je ook eventuele kortingen die je bij het afsluiten van je abonnement kreeg.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9040 reacties
  • 24 april 2025

hoi ​@ed13 ,

Dat kan ook een propositie dingetje zijn als je nu een abonnement hebt van voor 5 september 2023.

Als je kunt verlengen dan kun je vaak ook van de nieuwe propositie gebruik maken.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 25 april 2025

Bedankt voor jullie reactie, ander familielid kan verlengen en heeft die mogelijkheid inderdaad wel. Zal inderdaad een propositie dingetje zijn. Of we bij Odido blijven hierdoor is een kleine kans.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9040 reacties
  • 25 april 2025

Als jij verlengt dan heb je dezelfde mogelijkheden als je familielid. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen