Skip to main content

Waar zijn mijn extra's??

• 4 maart 2025
  • 1 reactie
  • 24 Bekeken

Ik heb Amazon Prime als Extra voor punten bij mijn abonnement en wil dat graag wijzigen. Nu is het al een drama om die extra’s te vinden in Mijn Odido, maar nu zie ik ook nog eens niet de mogelijkheid om het aan te passen. Sterker nog, ik zie helemaal niet dat Amazon Prime er met punten betaald in staat.

Hoe kan ik dit oplossen en Amazon Prime stopzetten?

Uitgelichte reactie

19 maart 2025

Hoi ​@Aziraphale, mijn oprechte excuses voor het niet tijdig oppakken van jouw topic. Jouw topic is tussen wal en schip beland en kwam terecht in een verzamelbak met verwijderde en/of gearchiveerde topics, sorry! 

Is jouw vraag nog relevant en zo ja: heb je al hulp gehad? Graag schakel ik hulptroepen in indien nodig.

1 reactie

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10753 reacties
  • 19 maart 2025

Hoi ​@Aziraphale, mijn oprechte excuses voor het niet tijdig oppakken van jouw topic. Jouw topic is tussen wal en schip beland en kwam terecht in een verzamelbak met verwijderde en/of gearchiveerde topics, sorry! 

Is jouw vraag nog relevant en zo ja: heb je al hulp gehad? Graag schakel ik hulptroepen in indien nodig.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen