Even een kleine intro voor de echte vraag komt.
Na heel veel gedoe sinds afgelopen vrijdag in bezit van een prepaid kaart in de T-Mobile winkel gekocht aangezien online bestelling nooit de prepaid is geleverd (online prepaid bestellen zit vol fouten, mail nooit aangekomen, afspraak maken met een koerier (voor een prepaid??), en na bestelling rond is klopt de uitleg voor geen kanten zie screenshot).
- Mail nooit ontvangen
- Betalen? Huh dat heb ik net al gedaan.
- Na 2 komt bij mij 3 en geen 2…..
Goed laat ik daar niet verder op ingaan. Dat hoofdstuk is afgerond aangezien ik een prepaid kaart heb. Misschien kunnen jullie wat met deze input en kan het website team de fouten fixen?
Inmiddels totaal na 3x bellen (totaal een uur aan bellen, of ja zeker elke keer minimaal 10 min in de wacht) en 2x 10 euro verder (bestelling niet leveren, de winkel en online staat los van elkaar krijg je in de winkel te horen, dus mag je nog eens 10 euro aftikken, waardeloze service vind ik) had ik gehoopt dat het nu wel is zou werken. Helaas weer een raar probleem!
Is kijken of het met de community iets word. Nu wederom weer een raar probleem.
Voor het slapen gaan vannacht screenshot van huidige status gemaakt (linkse status).
1 sms verder. 17 cent minder (rechter foto). Een sms kost 15 cent.
De vraag: Waar is die 2 cent heen? Aan data lijkt mij niet daar heb ik toch een bundel voor of heb ik het mis?
Uiteraard even mijn verbruikspagina checkt, die is leeg (werkt zeker weer niet voor prepaid??, hoe kan ik dan mijn verbruik zien). Kortom ik kan totaal niet zien waar het beltegoed aan op gaat / al aan op gegaan is.
Tot slot z’n Betalen per MB bundel staat geen prijs bij. In het begin word er 2 euro van beltegoed ingehouden (van 15 euro naar 13 euro) 5 minuten later 1 euro erbij (van 13 euro naar 14 euro) ook raar, dus dat Betalen per MB bundel kost blijkbaar 1 euro. Dat is pas te lezen na wat google werk. Alle andere bundels staan wel netjes de prijzen bij (dag en weekend unlimeted).
Update: Zojuist dus lid geworden van de community. Ontvang daar een mailtje over. Ook dat zit niet goed in elkaar.
Een uitleg over de Community kan je vinden in het topic handleiding
We verwachten dat iedereen zich aan de huisregels houdt.
Die links gaan niet naar de handleiding en huisregels...