Hallo, ik ben definitief verhuisd naar Duitsland en wil graag het contract eerder beëindigen en alle kosten vooraf betalen, kan iemand mij hierbij helpen?
Hi, welkom op onze Community! Wat leuk dat je naar Duitsland bent verhuisd, heb je het naar je zin daar? Ik kan je hier zeker bij helpen. Als je besluit je abonnement eerder stop te zetten, dien je deze af te kopen. Je betaald dan 50% van de maandelijkse kosten voor de resterende maanden en het toestelkrediet wat je nu nog open hebt staan (als je deze hebt). Ik zie dat het een Sim Only abonnement betreft. Ik kan je abonnement op zijn vroegst stopzetten op 26/12/24 wegens een maand opzegtermijn. De berekening heb ik gelijk voor je gemaakt. Als ik het abonnement op die datum voor je stopzet, kost het je € 48,02. Dit zal automatisch op je eindfactuur in rekening worden gebracht. Zou je dat willen?
Ik moet alleen nog even een extra verificatie bij het nummer doen, om zeker te weten dat jij de juiste persoon bent. Ik heb zojuist een verificatiecode per sms naar het nummer verstuurd. Kun je die met mij delen? Zodra ik die van je heb ontvangen en als je mij akkoord geeft, maak ik het voor je in orde!
Ik heb je de code in een privébericht gestuurd. bedankt voor je snelle hulp
Als ik vanuit deze kant nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Ik wens je heel veel plezier in Duitsland!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.