Beantwoord

Voortijdig opzeggen mobiel

  • 6 September 2023
  • 9 reacties
  • 253 Bekeken

Ik zou graag weten wat het me kost om voortijdig mijn abonnement op te zeggen voor mobiel.

 

TV en Internet thuis zijn al door KPN geregeld, maar voor mobiel zou ik graag eerst weten wat het me kost.

 

Nummer wil ik behouden, en een nieuw abbo afsluiten bij KPN.

icon

Beste antwoord door Cristien 6 September 2023, 19:23

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Als het een oud t-mobile abonnement is kun je het abonnement afkopen dan betaal je de laagste bundel (€13,50) x het aantal resterende maanden. Een eventuel toestel moet je voor die tijd volledig afbetaling in my-odido.

 

Er zit geen toestel meer aan.

Ben al 19 jaar klant, abbo heb ik voor 2 jaar verlengd in November vorig jaar.

 

Ik las inderdaad hier en daar iets over 13,50, maar ik las ook iets over 50% van je huidige maandelijkse tarief, kun jij zeker zeggen dat het die 13,50 is?

 

Reputatie 7
Badge +14

@Toysoldier @eric  Het is inmiddels 50% van je maandelijkse tarief geworden.

Dus eerst pas ik mijn abbo aan naar zo laag mogelijk, en zeg dan een paar dagen later op.

Geniaal, ga ik doen.!

Reputatie 7
Badge +14

Dus eerst pas ik mijn abbo aan naar zo laag mogelijk, en zeg dan een paar dagen later op.

Geniaal, ga ik doen.!

Ik weet niet of ze dat bedoelen van 50% van je laatst gekozen of 50% van je orgiginele abonnement. 

Nee dat weet ik ook niet, maar het is het proberen waard.
Zijn nog een maand of 15 dus iedere euro die er af te snoepen is, is meegenomen.
Thanks voor de antwoorden!

 

Reputatie 7
Badge +14

@Toysoldier @eric 

Lees het Antwoord van @Hajar van Odido  gelijke vraag! 
Afkopen Let op de korting! 

Reputatie 7
Badge +14

Nou, dat is dan weer super netjes van Odido. Je bent van harte welkom als klant,  maar je krijgt geen wurgcontract 😀

Reputatie 7
Badge +14

@Toysoldier Let op dit is een Bericht van de moderator:

“Je kunt afkopen tegen het laagste internettarief óf tegen 50 procent van je huidige maandelijkse bedrag” ex kortingen die je eventueel hebt

En dan nog een maand opzegtermijn.

Succes!

Reageer