Ik heb 4 mobile abonament bij t-mobile. Ik wil voornaam aanpassen maar dat kan ik allen op 3 van 4 accounts. Bij 1 account krijg ik melding "Geen toegang". Ik heb paar keer gebeld naar klantenservice, account was par keer losgekoppeld en teruggekoppeld en werk nog steeds niet. Niemand kan oplossen. Alle 4 abonnement zijn zelfde. Geeft iemand gezegt dat word ik gebeld binnen oaar dagen maar nu is 2 weken verden en is geen reactie.
Elke keer als ik belle naar klantenservice krijg ik bericht:
"Beste klant, je kunt je gegevens zelf aanpassen in My T-Mobile. Bijvoorbeeld je inloggegevens, je adres en e-mailadres, maar ook je betaalgegevens en factuurinstellingen. Ga hiervoor naar t-mobile.nl/i3/my/gegevens en log in. Groeten, T-Mobile"
Hoe kan ik het oplossen?
Op screenshot staar gegevens welke kan ik aanpassen
Op die andere account heb ik aleen dat:
Ik kan ook niet meer zien mijn klantvoordeel welke ik heb
In plaats van naam staat unknown