Sinds de upgrade naar een nieuwe iphone 12 mini in april 2021 werkt de visual voicemail niet meer.
Voicemail zelf werkt (inspreken, afluisteren) Voicemail is actief op het abonnement. Berichten komen niet binnen op nieuwe telefoon.
Voicemail is door Tmobile klantenservice al diverse malen aan-uit gezet (ook met een tussenpoos van meerdere dagen.
Toestel is meerdere malen aan-uit geweest en ook de netwerk settings zijn verwijderd.
Het inspreken van een aangepaste welkomstboodschap binnen de telefoon-visual voicemail app resulteert in de volgende foutmelding: de bewerking kan niet worden voltooid. (com.apple.mobilephone fout 1035.)
Bij het bellen naar 1233, optie 3, optie 1: Wachtwoord wijzigen. komt de melding: “uw voicemail wachtwoord is nodig vanaf een andere telefoon”
Dan kies ik voor optie #: om uw wachtwoord via een SMS te ontvangen. Deze SMS komt nooit aan.
Verkeerde iMEI(van de oude telefoon) in de tmobile voicemail servers??? Goede imei eindigt op 2213
Beantwoord
Visual voicemail werkt niet meer na vervanging telefoon
Beste antwoord door Hajar van Odido
Hi
ik graag met je meekijken, maar daarvoor heb ik wel je gegevens nodig. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag hoe ik je verder kan helpen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.