Skip to main content
Beantwoord

Visual voicemail werkt niet meer na vervanging telefoon


Sinds de upgrade naar een nieuwe iphone 12 mini in april 2021 werkt de visual voicemail niet meer.

Voicemail zelf werkt (inspreken, afluisteren) Voicemail is actief op het abonnement. Berichten komen niet binnen op nieuwe telefoon.
Voicemail is door Tmobile klantenservice al diverse malen aan-uit gezet (ook met een tussenpoos van meerdere dagen.
Toestel is meerdere malen aan-uit geweest en ook de netwerk settings zijn verwijderd.

Het inspreken van een aangepaste welkomstboodschap binnen de telefoon-visual voicemail app resulteert in de volgende foutmelding: de bewerking kan niet worden voltooid. (com.apple.mobilephone fout 1035.)

Bij het bellen naar 1233, optie 3, optie 1: Wachtwoord wijzigen. komt de melding: “uw voicemail wachtwoord is nodig vanaf een andere telefoon”
Dan kies ik voor optie #: om uw wachtwoord via een SMS te ontvangen. Deze SMS komt nooit aan.

Verkeerde iMEI(van de oude telefoon) in de tmobile voicemail servers??? Goede imei eindigt op 2213
 

Beste antwoord door Hajar van Odido

Hi @Hermassi 

ik graag met je meekijken, maar daarvoor heb ik wel je gegevens nodig. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag hoe ik je verder kan helpen. 

Bekijk origineel

6 reacties

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • Antwoord
  • 7 juli 2021

Hi @Hermassi 

ik graag met je meekijken, maar daarvoor heb ik wel je gegevens nodig. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag hoe ik je verder kan helpen. 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 22 juli 2021

hoi Hajar,
Net voor de tweede keer een bericht gestuurd met de info waar je om vroeg. Hopelijk kunnen jij of je collega’s me snel helpen.

 


  • 22 reacties
  • 22 juli 2021

In de tmobile winkel hebben ze een stappenplan voor dit probleem, binnen 2min geregeld. Was mij verteld dat het te maken heeft met het nieuwe systeem wat tmobile gebruikt. 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 22 juli 2021
Geene136 schreef:

In de tmobile winkel hebben ze een stappenplan voor dit probleem, binnen 2min geregeld. Was mij verteld dat het te maken heeft met het nieuwe systeem wat tmobile gebruikt. 

Hoi Geene, Bedankt voor je reactie.

Vorige week vrijdag hadden ze dat stappenplan nog niet, althans niet bij mijn winkel en niet bij de tel klantenservice. Dus als je meer info hebt, graag.


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 23 juli 2021

Hi @Hermassi 

Ik zie dat je case is doorgezet naar onze technische specialisten. Zij zijn dit aan het onderzoeken en zullen je voorzien van een terugkoppeling binnen 7 werkdagen. Excuses voor het ongemak!


  • 22 reacties
  • 23 juli 2021
Hermassi schreef:
Geene136 schreef:

In de tmobile winkel hebben ze een stappenplan voor dit probleem, binnen 2min geregeld. Was mij verteld dat het te maken heeft met het nieuwe systeem wat tmobile gebruikt. 

Hoi Geene, Bedankt voor je reactie.

Vorige week vrijdag hadden ze dat stappenplan nog niet, althans niet bij mijn winkel en niet bij de tel klantenservice. Dus als je meer info hebt, graag.

Hi, 

 

Ik weet het niet meer precies, er moest een pincode worden gewijzigd via 1233 en dan een sms naar een bepaald nummer worden gestuurd. Gelijk daarna was Vvm zichtbaar in de telefoon app. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen