Skip to main content

vervroegd verlengen onjuist niet mogelijk?


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Al jaren heb ik een abonnement bij Odido/Tele2. Mijn huidige contract loopt sinds november 2022 met als looptijd 24 maanden. Omdat mijn huidige toestel onverwachts nodig is aan vervanging, wil ik mijn abonnement vervroegd verlengen. Ik voldoe aan alle voorwaarden, maar krijg het online niet voor elkaar. Vervolgens gebeld maar konden helaas niks voor me betekenen omdat de 4 maanden na de start van het contract alleen geldt bij een contractduur van een jaar.. 

 

Kan iemand mij duidelijk geven of het echt niet mogelijk is om vervroegd te verlengen. Indien het toch mogelijk is, hoe ik de verlenging kan regelen. 

 

Albast bedankt!

 

Voorwaarden

  • Je huidige contractperiode al 4 maanden of langer loopt

  • Je al je Odido facturen hebt betaald

  • Je niet al een Vervroegd Verlengen hebt, die nog moet ingaan

  • je huidige abonnement niet is begonnen als Vervroegd Verlengen.

5 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7980 reacties
  • 5 oktober 2023

Hallo @Jasonvs  Ik dacht dat dit te maken heeft met Tele2 abonnement , tenminste dat las ik ergens hier in de community. Ik ga het even opzoeken

Lees dit even ik denk dat je moet wachten op reactie van de moderators. 
Of er moet een early renewal mogelijk zijn bij  je tele2 contract?
 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 6 oktober 2023
CrisTien schreef:

Hallo @Jasonvs  Ik dacht dat dit te maken heeft met Tele2 abonnement , tenminste dat las ik ergens hier in de community. Ik ga het even opzoeken

Lees dit even ik denk dat je moet wachten op reactie van de moderators. 
Of er moet een early renewal mogelijk zijn bij  je tele2 contract?
 

Bedankt voor je reactie!

 

Early renewal was zover ik weet bij Tele2 nooit mogelijk. Maar je zou zeggen het is een bedrijf geworden onder de naam Odido dus voor iedereen de zelfde voorwaarden zeker wanneer je het aanbiedt via de website. Dit komt neer op een zware benadeling vam oud Tele2 klanten. 

 

Maar ik wacht ff wat een moderator hierover zegt. 

Voor mijn gevoel kost het Odido niks om een uitzondering te maken voor de oude contract gevallen.


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9040 reacties
  • 6 oktober 2023

Hoi @Jasonvs 

Het heet nu allemaal Odido, maar de oude Tele2 prijzen, voorwaarden en looptijd bljven geldig totdat je overstapt naar de nieuwe Odido portfolio. Datzelfde geldt voor de oude T-Mobile abonnementen, hoewel die al veel meer lijken op de nieuwe Odido proposities. Dus geen nadeel voor oud Tele2 klanten, maar ook nog geen nieuwe voordelen.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 6 oktober 2023
eric schreef:

Hoi @Jasonvs 

Het heet nu allemaal Odido, maar de oude Tele2 prijzen, voorwaarden en looptijd bljven geldig totdat je overstapt naar de nieuwe Odido portfolio. Datzelfde geldt voor de oude T-Mobile abonnementen, hoewel die al veel meer lijken op de nieuwe Odido proposities. Dus geen nadeel voor oud Tele2 klanten, maar ook nog geen nieuwe voordelen.

Het vervelende is dat het idee wel wordt gewerkt dat je het nieuwe voordeel van Early Renewal al hebt.


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9040 reacties
  • 6 oktober 2023

Eens, zaken als Multi-sim zijn ook alleen voor oud T-Mobile en nieuwe propositie Odido beschikbaar. Daar kom je inderdaad pas achter als je wilt gaan bestellen. Die opties ontbreken namelijk in de My-Odido omgeving als je oude abonnement dit niet ondersteund.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen