Hallo @Karvan Sorry dat gaat niet volgens de site van BelSimpel.
Early Renewal kun je alleen telefonisch via de klantenservice van Odido aanvragen. Het is dus niet mogelijk om Early Renewal via Belsimpel aan te vragen.
Maak je nu gebruik van sim only dan kom je misschien wel in aanmerking van Toestelflexibiliteit!?
Dat kan wel via BelSimpel. Je betaald dan wel extra administratiekosten.
Of jouw abonnement er voor in aanmerking komt kan ik niet beoordelen.
Vul al de privégegevens in (zie mijn onderschrift) dan kunnen de moderators je sneller verder helpen en vertellen of dit ook voor jouw abonnement geldt.
MVG.
@Karvan
Dossier Odido Toestelflexibiliteit
Heb je een Go Sim Only die je hebt afgesloten omdat je dacht dat je nog wel even met je telefoon kon doen, maar krijgt deze nu toch kuren? Dan heeft Odido de oplossing voor je: Toestelflexibiliteit!
Heb je nu een Sim Only Go-abonnement, dan kun je deze eenvoudig vervroegd verlengen met een abonnement met telefoon. Het mooie is, je nieuwe abonnement gaat meteen in. Je huidige abonnement wordt dan stopgezet, dus je zit niet met dubbele kosten. Zo kom je in aanmerking voor Toestelflexibiliteit
Je abonnement is vanaf 120 dagen voor het einde van het contract te verlengen. Duurt het dus nog langer dan 120 dagen tot Go-abonnement afloopt, dan kun je vervroegd vernieuwen met Toestelflexibiliteit. Loopt je abonnement binnen 120 dagen af, dan kun je een normale verlenging aanvragen, of overstappen naar een andere provider.Als je een betalingsachterstand hebt of als je op het moment van afsluiten van je huidige Sim Only in verband met je kredietwaardigheid niet in aanmerking kwam voor een abonnement met toestel, kun je geen gebruik maken van Toestelflexibiliteit.Aan deze voorwaarden moet je nieuwe abonnement voldoen
- Je nieuwe abonnement moet een looptijd van 1 of 2 jaar hebben.
- De einddatum van je nieuwe abonnement moet later zijn dan de einddatum van je huidige Sim Only-abonnement.
Voorwaarden
Hallo @Karvan Sorry dat gaat niet volgens de site van BelSimpel.
Early Renewal kun je alleen telefonisch via de klantenservice van Odido aanvragen. Het is dus niet mogelijk om Early Renewal via Belsimpel aan te vragen.
Maak je nu gebruik van sim only dan kom je misschien wel in aanmerking van Toestelflexibiliteit!?
Dat kan wel via BelSimpel. Je betaald dan wel extra administratiekosten.
Of jouw abonnement er voor in aanmerking komt kan ik niet beoordelen.
Vul al de privégegevens in (zie mijn onderschrift) dan kunnen de moderators je sneller verder helpen en vertellen of dit ook voor jouw abonnement geldt.
MVG.
Ik heb op dit moment nog 250 euro aan openstaand krediet van een samsung flip 5. Als ik dat af betaal, moet ik ook abbo kosten afbetalen voordat ik dan een verlenging bij belsimpel aan kan gaan neem ik aan?
@Karvan Je komt alleen in aanmerking voor toestelflex als je nu een sim only abonnement hebt.
Dus die optie vervalt al.
Early Renewal Kan alleen bij Odido en dan mag je geen schuld(afbetaling) hebben staan.
Hoelang loopt je abonnement nog?
Je kan je abonnement afkopen maar ook dan moet de telefoon eerst helemaal betaald zijn
@Karvan Bevalt je huidige Samsung Flip niet?
@Karvan Bevalt je huidige Samsung Flip niet?
Niet echt, de batterij duur van de telefoon is waardeloos. Het is verder een goeie telefoon en in goeie staat, dus ik zou het kunnen inruilen/doorverkopen, maar omdat mijn abbo nog loopt tot en met september 2025, en ik op zijn vroegst in mei pas kan verlengen, had ik niet zo zin om daar op te wachten.
mijn enige andere optie is dan het nieuwe toestel los aanschaffen, wat ik denk ik ga doen.
Want Odido heeft de Honor Magic V2 niet ter aanbieding, alleen via Belsimpel.
Ik zou misschien contractbreuk kunnen maken en alles nu aflossen (abbo + toestel) tot en met september, dat is min of meer 350-400 euro ongeveer
@Karvan Dat is aan jou maar zonder van je geld een nieuwe batterij kopen kost je minder
Misschien hebben de moderators nog een ideetje.
Groetjes.
@Karvan Dat is aan jou maar zonder van je geld een nieuwe batterij kopen kost je minder
Misschien hebben de moderators nog een ideetje.
Groetjes.
Een nieuwe batterij helpt niet want het blijft een 3700 Mah batterij wat gewoon wat krap is voor mijn gebruik. Ik ben verder tevreden en wil bij Odido blijven, dus ik heb wel wat ideetjes! Bedankt voor de hulp
Nou hoor ik dus via de telefoon dat ik niet mijn abbonement kan afkopen, want dan ben ik mijn 06 nummer kwijt.
Ik vind dit zo vreemd. Ik wil gewoon van mijn contract af, en ik vind het niet erg om alle abbonement kosten in 1 keer te betalen inclusief de toestel kosten af te betalen, maar blijkbaar kan dat niet?
En doe ik dat wel ben ik mijn 06 nummer kwijt? Dit kan toch niet?
Ik wil simpelweg gewoon contract vrij zijn, zodat ik kan verlengen bij Odido via belsimpel.
De kosten maken mij niet uit, en ik wil mijn 06 nummer uiteraard behouden. Dit moet toch mogelijk kunnen zijn?
Goedemiddag @Karvan wat leuk dat je je abonnement vervroegd wilt verlengen! Dit is alleen mogelijk bij ons en niet bij één van onze externe partners zoals Belsimpel. Wat gek dat er telefonisch is gezegd dat het niet kan. Dat klopt niet. Het is altijd mogelijk om je abonnement af te kopen. Je betaald dan 50% van de maandelijkse kosten voor de resterende maanden en het toestelkrediet wat je nu nog open hebt staan. Houd wel rekening met een maand opzegtermijn. Het nummer kan ik dan ook voor je vrijgeven, zodat je na een maand met je nummer kunt overstappen naar bijvoorbeeld Belsimpel. Zou je dat willen?
Vul gerust je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer in in je profiel. Dan kan ik berekenen hoe veel dit precies na een maand opzegtermijn zou kosten en deel ik het met je. Ook zal ik voor de opzegging nog een extra verificatie moeten uitvoeren om zeker te weten dat jij de juiste persoon bent. Hiervoor zal ik een verificatiecode per sms naar je nummer versturen. Zodra ik deze van je heb ontvangen, kan ik de afkoop voor je in orde maken.
Ik zie je reactie graag tegemoet wanneer je de gegevens hebt ingevuld in je profiel!