Skip to main content

Goedenmiddag, ik heb een vraagje over vervroegd verlengen. Kan dat alleen via de klantenservice of kan dat ook in de winkel?

Hallo ​@Indylambregts 

Dat kan alleen via de klantenservice staat op de website.

Bedankt voor je reactie. Dat is minder.. ik wil namelijk niet dat mijn telefoon opgestuurd naar m’n huis wordt aangezien ik weet hoe postnl en dhl met hun pakketjes omgaan.. 

Bedankt voor je reactie. Dat is minder.. ik wil namelijk niet dat mijn telefoon opgestuurd naar m’n huis wordt aangezien ik weet hoe postnl en dhl met hun pakketjes omgaan.. 

Kan je niet kiezen voor ophalen?

Nee volgens mij niet. Iemand die weet of je voor ophalen kan kiezen?

Nee volgens mij niet. Iemand die weet of je voor ophalen kan kiezen?

Toestelflex

Heb je nu een Sim Only abonnement dan kun je deze eenvoudig vervroegd verlengen met een abonnement met telefoon.

Het mooie is, je nieuwe abonnement gaat meteen in. Je huidige abonnement wordt dan stopgezet, dus je zit niet met dubbele kosten.

Dit kan niet hier, je moet er echt voor naar een winkel van

https://www.t-mobile.nl/winkels

Voordeel is dat ze je alles kunnen uitleggen en verder helpen.

Groetjes

Hoihoi, nee ik heb gewoon een abonnement met telefoon en zag dat ik early renewal wel kon doen maar dat kan dus niet in de winkel.. 

Hoihoi, nee ik heb gewoon een abonnement met telefoon en zag dat ik early renewal wel kon doen maar dat kan dus niet in de winkel.. 

Dan bellen ze vertellen je de mogelijkheden.

Hoi Indy, bij vervroegd verlengen kan je inderdaad niet kiezen voor ophalen in de shop.

Reageer