Skip to main content

Ik heb mijn abonnement verlengd en ik heb de telefoon ontvangen maar het cadeautje (samsung watch ) nog niet ontvangen , bezorgman vertelde mij Dat ik een bricht over het cadeautje binnen 5 dagen zou krijgen . ik Wil weten is die waar of niet ?

Hallo @Ahmad Dabbur 

Welke toestel heb je genomen? Ik denk dat het om een promotie gaat en de instructies om de watch te claimen zouden ook op de Odido website moeten staan.

Ik heb samsung S24 256g gekozen , ik heb niets (email of bricht )  over dat gekregen

Hoi @Ahmad Dabbur, welkom op onze Community! Wat leuk dat je voor de S24 bent gegaan, goede keus! We hebben in samenwerking met Samsung de actie voor de gratis Watch7 opgezet. Zodra je het toestel binnen hebt, dien je altijd nog even bij Samsung de aanvraag apart in te dienen om de Watch te kunnen ontvangen. Hiervoor kun je terecht op de website van Samsung: https://www.samsung.com/nl/promo/s24-series/. Zodra je aanvraag is goedgekeurd, streven zij ernaar om de Watch binnen 6 weken naar je op te sturen. Zij gaan over de verwerking en levering van deze actie. Voor vragen hierover, kun je het beste bij hen terecht! 

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 

Reageer