Beantwoord

Verlenging opzeggen

  • 13 March 2024
  • 8 reacties
  • 151 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 3 reacties

Hoe lang duurt het wel niet voor je verlenging beëindigd wordt of herroepen wordt. Heb al talloze keren contact gehad met de klantenservice om deze te verwijderen. Heb nog niets betaald of wat dan ook.

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 14 March 2024, 11:16

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Robjo  Welkom in de Community!

Waarom wil je een verlenging opzeggen? Welk abonnement heb je?
Zet je klantnummer in je account(bij instellingen) zodat de moderators sneller je abonnement kunnen vinden? 
 

Ik probeerde eerst een verlenging te maken voor een jaar inclusief de galaxys23fe met bijbetaling maar de betaling mislukte. Contact gehad en die persoon heeft dat ongedaan gemaakt maar maakte me een contract aan voor 10gb en 120 bellen sms'en  en een 2 jarig contract

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Robjo, welkom op onze Community! Ik kijk graag voor je na wat ik voor je kan betekenen. Allereerst, zie ik in je account dat je bestelling/verlenging met dit ordernummer: 210126186 is geannuleerd. Daarbij had je gekozen voor de Samsung Galaxy S23 FE 256GB in het zwart, goede keus! Je had daarbij 2 GB + 120 min/SMS i.c.m. een éénjarig contract. Zie ik het goed dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met één van onze collega's en dat het nu wel in orde is gemaakt? Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten! 

Nou opgelost is het nog steeds niet! Daarna heeft een of andere medewerker een contract aangemaakt voor 2 jaar. Weer talloze keren gebeld gehad om dat te herroepen, want ik WIL geen 2 jarig contract.

En waarom kan de ene medewerker via 0800-0092 wel opzeggen of annuleren en anderen weer niet?

Echt een stelletje laaggeletterden bij die klantenservice!

Reputatie 7
Badge +14

Nou, je verlaagt je zelf ook wel tot een bedenkelijk niveau met dit soort posts!

Reputatie 7
Badge +9

Hi Robjo, let allereerst even op je woorden. Dit soort gedrag wordt hier zeker niet gewaardeerd! Bestellingen kunnen we annuleren als deze online geplaatst zijn. Echter kan dit niet altijd als een Telesales medewerker de bestelling heeft vastgezet. Dit is bij jou het geval. Ik kan deze ook niet annuleren. Bel nog even met 0800-0092 en vraag naar Telesales (optie 2) - dus niet optie 1 klantenservice - om de bestelling te annuleren. Een andere manier is in 1 van onze winkels. Als je de betaling binnen een paar dagen niet doet, zal je verlenging ook automatisch geannuleerd worden. 

Hoezo op mijn woorden letten?

Naar mijn inziens heb ik volledig ABN gesproken of geschreven! Maar bij die tele-sales is dat VER te zoeken. Die zitten met hen brein op een andere planeet. Steeds maar loze beloftes, maar opgelost werd het steeds niet

Dan wederom niet via 0800-0092 of een odido shop, want die service is ook ver te zoeken.

Via ritel gaven ze me een  06 nummer. Via dat nummer 2 keer contact gehad. En nu is EINDELIJK mijn foutief aangesmeerde verlenging opgeheven.

 

Met andere woorden

VOOR MIJ ZOWIEZÓ NOOIT MEER ODIDO!!!

Reputatie 7
Badge +9

Hi Robjo, 'Echt een stelletje laaggeletterden bij die klantenservice’ is geen taalgebruik dat we hier op de Community waarderen en accepteren. Fijn om te lezen dat het in ieder geval is gelukt om je verlenging te annuleren en ik wens je nog een hele fijne dag en veel plezier bij je nieuwe provider! 

Reageer