Hoi @htca ,
Op het klant forum praat je met andere klanten onder regie van moderators. Er is hier geen telefonisch contact mogelijk. Op zich wel bijzonder dat een bestelpagina vastloopt, dit wordt wel vaker gebruikt :) Maar er zijn natuurlijk meer mogelijkheden. Zo kun je inderdaad bellen, maar het is wel druk. Ook zijn er meer dan 100 winkels waar ze je ook persoonlijk kunnen helpen. Ook het later vanmorgen nog een keer online proberen kan natuurlijk ook.
Ok!
Dan kan het ook nog een idee zijn om een andere browser te gebruiken. Misschien verslikt jouw browser zich in wat cookies o.i.d.
Hallo @htca
Heb je ook proberen te verlengen op een andere apparaat of via een andere browser?
Hallo @htca
Heb je ook proberen te verlengen op een andere apparaat of via een andere browser?
Jep: zowel via de telefoon in de app en de mobiele website op de telefoon, op mijn laptop verschillende browsers en netwerken (thuis en op de zaak). Ik krijg deze melding:
Sorry! Er ging iets mis met je bestelling.
Helaas is het niet gelukt om je gegevens op te halen. Probeer het later nog eens.