Skip to main content
Beantwoord

Verlenging op abonnement, maar nummerbehoud is al aangevraagd

  • 8 augustus 2021
  • 4 reacties
  • 148 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

 

Hallo! Ik had heel duidelijk doorgegeven dat ik abonement niet wil verlengen. Via de telefon en vis website binnen 14 dagen na verlenging.  Contact opgenomen met jullie hier over en de mail die gekkopeld is 

[Screenshot verwijderd in verband met persoonlijke gegevens.]

is een duidelijk bevestiging  dat verlenging is geanuleerd!  Ook had jullie collegas gevraagd om deze nummer (nummerbehoud) overzetten naar een andere abonement die ik bij jullie heb. En dat was bebestigd ook!  Dus grote vraag is waarom deze abonement van nummer 06***053 nog steeds doorloopt?? 6 augustus moest het stopgezet worden.  En deze nummer moest overgezet worden naar mijn andere contract (van nummer +31 6 ***331). 

Maar nog steeds zie ik in mijn t-mobile dat deze abonement in april was verlengd. T-mobile medewerkers hebben al meeredere keren bevestigd dat het stop gezet is en nummer behoud aangevraagd voor. Ik heb zelf sms ontvangen

 "Beste klant,

 Jouw aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd door je huidige provider. We hebben je nummerbehoud gepland op de eerst mogelijke datum, 30-08-2021.

 Liever een latere datum, of heb je vragen over nummerbehoud? Check t-mobile.nl/nummerbehoud.

 Groeten, T-Mobile"

 

Dus waarom heb ik nog steeds beide abonementen lopen en in my tmobile staat er dat deze abonement sinds april verlengd is? 

 

[Moderator edit: Screenshot en telefoonnummers zijn verwijderd of aangepast. Plaats geen persoonlijke informatie in openbare berichten!]

Beste antwoord door Dave

Hoi @krklv,

Goed dat je het hier even laat weten, want ik begrijp goed dat je dit graag duidelijk wilt hebben! 

Ik heb uit jouw bericht wel de nodige persoonlijke informatie verwijderd, aangezien open en bloot op onze Community stond. Houd er rekening mee dat dit openbare berichten zijn en iedereen kan dus meelezen en met jouw persoonlijke gegevens aan de haal gaan, wanneer je deze hier deelt. 

Dan terug naar jouw vraag. Ik zie hier geen actieve verlenging staan in jouw My T-Mobile omgeving en onze gegevens. Wellicht was nog niet alles verwerkt, maar er staat dus geen verlenging klaar op jouw abonnement. Als jij dit nog ergens ziet staan, laat het dan gerust weten, misschien is het slechts een kwestie van het verwijderen van de cookies van je browser.

Ook de aanvraag voor het nummerbehoud is helemaal goed verwerkt en deze staat, zoals jij ook aangeeft, klaar voor 30 augustus 2021. We zullen je op die dag ook nog SMS’en wanneer het proces daadwerkelijk van start gaat, zodat je weet wanneer jouw nieuwe nummer in de lucht is. Alles lijkt dus helemaal goed te gaan voor wat betreft jouw abonnement en nummerbehoud. :thumbsup:

Mocht je nog aanvullende vragen hebben dan horen we het natuurlijk graag van je!

Bekijk origineel

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20735 reacties
  • 8 augustus 2021

Hallo @krklv 

Dit is een openbare community en dus voor iedereen te zien. Kan je de 06 nummers weghalen door je bericht te bewerken via de 3 magenta puntjes rechtsonder.


Dave
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • Antwoord
  • 9 augustus 2021

Hoi @krklv,

Goed dat je het hier even laat weten, want ik begrijp goed dat je dit graag duidelijk wilt hebben! 

Ik heb uit jouw bericht wel de nodige persoonlijke informatie verwijderd, aangezien open en bloot op onze Community stond. Houd er rekening mee dat dit openbare berichten zijn en iedereen kan dus meelezen en met jouw persoonlijke gegevens aan de haal gaan, wanneer je deze hier deelt. 

Dan terug naar jouw vraag. Ik zie hier geen actieve verlenging staan in jouw My T-Mobile omgeving en onze gegevens. Wellicht was nog niet alles verwerkt, maar er staat dus geen verlenging klaar op jouw abonnement. Als jij dit nog ergens ziet staan, laat het dan gerust weten, misschien is het slechts een kwestie van het verwijderen van de cookies van je browser.

Ook de aanvraag voor het nummerbehoud is helemaal goed verwerkt en deze staat, zoals jij ook aangeeft, klaar voor 30 augustus 2021. We zullen je op die dag ook nog SMS’en wanneer het proces daadwerkelijk van start gaat, zodat je weet wanneer jouw nieuwe nummer in de lucht is. Alles lijkt dus helemaal goed te gaan voor wat betreft jouw abonnement en nummerbehoud. :thumbsup:

Mocht je nog aanvullende vragen hebben dan horen we het natuurlijk graag van je!


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 10 augustus 2021

Bedankt voor u antwoordt. maar abonement  moest al stop gezet worden op 6 augustus. contract beinidigd op 6 aug. maar die loopt steeds door en simcard doet het wel. Wel zonder toestel maandbedrag staat er


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8799 reacties
  • 10 augustus 2021

Een nummer wat van de ene naar het andere abonnement wordt overgezet heeft tot gevolg dat het oude abonnement wordt beëindigd. Bij beëindiging is altijd een maand opzegtermijn van toepassing. Zo ben je waarschijnlijk op 30 augustus terechtgekomen.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen