Â
Hallo! Ik had heel duidelijk doorgegeven dat ik abonement niet wil verlengen. Via de telefon en vis website binnen 14 dagen na verlenging.  Contact opgenomen met jullie hier over en de mail die gekkopeld isÂ
oScreenshot verwijderd in verband met persoonlijke gegevens.]
is een duidelijk bevestiging  dat verlenging is geanuleerd!  Ook had jullie collegas gevraagd om deze nummer (nummerbehoud) overzetten naar een andere abonement die ik bij jullie heb. En dat was bebestigd ook!  Dus grote vraag is waarom deze abonement van nummer 06***053 nog steeds doorloopt?? 6 augustus moest het stopgezet worden.  En deze nummer moest overgezet worden naar mijn andere contract (van nummer +31 6 ***331).Â
Maar nog steeds zie ik in mijn t-mobile dat deze abonement in april was verlengd. T-mobile medewerkers hebben al meeredere keren bevestigd dat het stop gezet is en nummer behoud aangevraagd voor. Ik heb zelf sms ontvangen
 "Beste klant,
 Jouw aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd door je huidige provider. We hebben je nummerbehoud gepland op de eerst mogelijke datum, 30-08-2021.
 Liever een latere datum, of heb je vragen over nummerbehoud? Check t-mobile.nl/nummerbehoud.
 Groeten, T-Mobile"
Â
Dus waarom heb ik nog steeds beide abonementen lopen en in my tmobile staat er dat deze abonement sinds april verlengd is?Â
Â
ÂModerator edit: Screenshot en telefoonnummers zijn verwijderd of aangepast. Plaats geen persoonlijke informatie in openbare berichten!]