Eind juli kreeg ik een telefoontje van (toen nog) T-Mobile.
Mijn abonnement ging binnenkort verlopen en dus kreeg ik de vraag of ik dit wilde verlengen.
Er zou bijna niets veranderen, alleen het aantal GB ging omhoog van 8GB naar 10GB.
Ik stelde gelijk de vraag of ik, als ik akkoord ging, in september wel mijn abonnement zou kunnen verlengen met de nieuwe iPhone 15.
Hierop werd mij verzekerd dat dit zou kunnen.
Met deze (mondelinge) bevestiging ben ik toen akkoord gegaan in de veronderstelling dat ik deze maand zou kunnen verlengen met nieuw toestel.
Met aankomende vrijdag in het vooruitzicht ben ik vanochtend op de website van Odido gaan kijken of ik inderdaad kan verlengen, echter lijkt dat tot mijn verbazing niet mogelijk.
Dus ben ik gaan bellen en heb mijn verhaal uitgelegd. De dame ging het voor mij uitzoeken en al snel kreeg ik te horen dat ik niet zou kunnen verlengen en ik vastzit aan dit abonnement.
Als ik wel een nieuwe abonnement met toestel wil afsluiten, moet ik bijna €100 euro extra betalen omdat ik het abonnement vroegtijdig beëindig.
Kan iemand mij advies geven hoe ik dit kan aanpakken? Heeft het zin om een klacht in te dienen? Zou ik daarmee die €100 ‘boete’ terug kunnen krijgen?
Ik hoop dat iemand anders hier wellicht ooit een ervaring mee heeft gehad en advies heeft.
alvast bedankt!