Ik heb in totaal 3 abonnementen op mijn naam staan. 1 van die abonnementen kan verlengd worden. Als ik dit online probeer te doen krijg ik de melding dat mijn gegevens niet opgehaald kunnen worden. Ik heb hier afgelopen maandag eerst voor op de chat gezeten, daar kwamen ze er niet uit en hebben ze een terug bel verzoek geplaatst, echter krijg ik daarna een berichtje dat ik terug gebeld ga worden ivm mijn interesse in T-mobile thuis producten? Heb vervolgens weer naar de klantenservice gebeld en daar bleek dat bij dit telefoonnummer geen gegevens meer stonden? Het enige wat er veranderd is, is dat ik een adreswijziging in de toekomst heb "gezet". Maar daar kon het niks mee te maken hebben volgens klantenservice. Ook weer een terugbel verzoek ingediend. Nou kijk ik gisteren bij mijn abonnementen, staat daar opeens dat ik 1 van mijn andere nummers ook kan verlengen, terwijl dit pas in augustus kan. Heb dit dus geprobeerd en deze kon ik verlengen? Ik snap er nu eigenlijk helemaal niks meer van?
Hopelijk kan iemand mij hier nu verder mee helpen want dochterlief wilt graag een andere telefoon aangezien haar huidig het aan het begeven is.
Mvg