Ik en mijn man zijn al vele jaren trouwe klant bij Odido, voorheen T-Mobile, voor zowel onze mobiele telefoonabonnement en als Internet en TV.
Onlangs werd ik gebeld door een medewerkster van Odido met de mededeling dat ik mijn telefoonabonnement (sim only) kon verlengen. Er werd mij een kleine korting geboden. Ik heb meerdere malen nadrukkelijk aangegeven dat ik best wilde verlengen op voorwaarde dat mijn abonnement precies hetzelfde bleef, dus inclusief 120 minuten bellen van Nederland naar het buitenlant (Frankrijk) Mij werd dat ook meerdere malen bevestigd door de medewerkster “ Ja, 120 minuten”zei ze. Ik zei, nou verleng dan maar.
Heel snel daarna ontving ik per mail de bevestiging, inclusief de voorwaarden. Gelukkig controleerde ik het even. Wat bleek? Helaas waren de 120 belminuten van Nederland naar Frankrijk er uit gehaald. Dit kost nu 23 cent per minuut. Ik was behoorlijk pissig want bel vaak naar Frankrijk en de 120 minuten per maand die eerder gratis waren kosten mij nu dus 120 x 23 cent is 27 euro!!!! Ik heb dus op mijn vrije zaterdagochtend anderhalf uur met de klantenservice aan de lijn/in de wacht gehangen. Aardige medewerkers, die het helemaal met mij eens waren dat dit zeer onfatsoenlijk was van hun collega en dat hun collega dit dan zelf maar op moest gaan lossen als ze er zou zijn. De medewerkers luisterden denk ik ook ons gesprek terug want ik hing iedere keer erg lang in de wacht. Echter werd mij gezegd dat het niet mogelijk was om weer terug te gaan naar mijn oude abonnement. Ze kregen dan een foutmelding. Ik zou hierover door de collega die mij de verlenging had aangesmeerd teruggebeld worden. Ik heb aangeveven dat als het niet maandag 20 januari was opgelost ik al mijn abonnementen bij Odido op ging zeggen. Ik heb helaas niks meer gehoord, het is echt niet te geloven. Ik ben zo ongelofelijk pissig hierover, is dit hoe een trouwe klant wordt behandeld bij Odido?????. Ik heb gewoon wettelijk 14 dagen bedenktijd, maar Odido weigert hieraan tegemoet te komen. Wat nu. Moet ik nu echt een andere provider zoeken. Wat een gedoe zeg!!