op 21-4 een bestelling geplaatst voor het (vervroegd) verlengen van mijn abonnement, bij Belsimpel.
Eerst kreeg ik een melding dat er een technische storing was bij t-mobile, en dat mijn aanvraag z.s.m. in behandeling werdt genomen zodra de storing opgelost is. De volgende dag kreeg ik echter een melding, dat ik mijn abonnement al verlengt zou hebben, of dat hier een reservering voor stond. Nu zag ik in de app dat mijn ‘nieuw’ abonnement een sim-only zou zijn. Terwijl ik hier niks van af weet. Ik heb geen bevestiging gehad (alleen van de bestelling via belsimpel van 21-4) van een of andere verlenging wat gedaan zou zijn.
Contact met jullie gezocht, en met belsimpel, maar niemand kan mij vertellen hoe dit kan, wanneer dit gebeurd is oid.
Hi @waardeloostmobilethuis, ik moet zeggen dat ik je naam niet toepasselijk vind voor op onze Community, aangezien we alles eraan doen om alle vragen/klachen/problemen zo goed en zo snel mogelijk op te lossen, zowel door collega's als alle klanten die meelezen/helpen op onze Community. Zijn er problemen met je T-Mobile voor Thuis abonnement, waardoor je deze naam bent gaan gebruiken? Ook dat lossen we graag voor je op!
Dat terzijde, ik geef je wel graag meer duidelijkheid hierover en ik zoek graag voor je uit hoe dit heeft kunnen gebeuren! Begrijp ik het goed dat er nu 2 verlengingen zijn gedaan, waarvan 1 voor een Sim Only en de ander via Belsimpel? Is deze met of zonder toestel geweest? Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik een kijkje nemen in ons systeem en onderzoeken hoe het precies zit, zodat ik zo snel mogelijk bij je terug kan komen met meer duidelijkheid!
Groetjes,
Pharwin