Skip to main content

Woensdag avond heb ik mijn abonnement verlengd, inclusief mobiel. Dit zou meteen ingaan. In mijn account zie ik nog oude informatie. Is alles goed gegaan? Wat is de status van mijn verlenging?

hoi @Harry du Bois ,

je bedoelt dat je een mobiel abonnement hebt verlengt en daarbij ook een mobiele telefoon hebt besteld?

Indien de contracttermijn (2 jaar) van je oude abonnement al verlopen was , dan gaat inderdaad een nieuw abonnement direct in. Als je in de periode tot 4 maanden voor verloop van je oude abonnement hebt verlengt, dan start het nieuwe abonnement aansluitend aan het oude.

De einddatum was 10 maart 2024. Dus dit zou meteen in moeten gaan. Dit is niet te zien in mijn odido, vandaar mijn vraag. Ik wil graag weten wat de status van mijn abonnement nu is. Kun jij dat inzien?

Nee, dat kan ik niet inzien. Maar je hebt een bevestiging email gehad van je bestelling. Lees die eens goed door.

De mail is een statisch document. Ik zou graag via de web interface actuele informatie kunnen inzien over mijn abonnement. Aangezien er nu 2 waarheden zijn, richt ik mijn vraag tot 1 van de medewerkers van Odido.

Probleem is opgelost.

Hallo @Harry du Bois, fijn dat het duidelijk is geworden! Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst! 😄

Reageer