Skip to main content
Beantwoord

Verlenging

  • 28 May 2024
  • 6 reacties
  • 82 Bekeken

vorige week heb ik via chat contact gehad om mijn lopende verlenging te cancellen en opnieuw te verlengen met een nieuwe toestel.

dit zou 2 a 3 werkdagen duren maar dit is inmiddels al 5 werkdagen

via chat kom ik niet verder want dat werkt voor geen meter.

6 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Hallo @MinhoS, goed dat je dit aangeeft, ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***6766, dat kan kloppen? Daarbij zie ik inderdaad dat er een verlenging via één van onze winkels is geweest (zonder toestel), maar dat deze al is geannuleerd op 24-05-2024. Ik heb nog wat extra's gecheckt in onze systemen en toevallig zag ik dat je verlenging op de één of andere manier op de achtergrond wel is blijven staan, terwijl het in ons ordersysteem is geannuleerd. Geen zorgen, dit kan ik voor je oplossen. Kan ik voor je de verlenging eruit halen? Daarna kun je gerust verlengen en kiezen voor een nieuw toestel! 

Als je mij hierop akkoord kunt geven, maak ik het gelijk voor je in orde! 

Reputatie 3

vorige week heb ik via chat contact gehad om mijn lopende verlenging te cancellen en opnieuw te verlengen met een nieuwe toestel.

dit zou 2 a 3 werkdagen duren maar dit is inmiddels al 5 werkdagen

via chat kom ik niet verder want dat werkt voor geen meter.

Hallo @MinhoS, goed dat je dit aangeeft, ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***6766, dat kan kloppen? Daarbij zie ik inderdaad dat er een verlenging via één van onze winkels is geweest (zonder toestel), maar dat deze al is geannuleerd op 24-05-2024. Ik heb nog wat extra's gecheckt in onze systemen en toevallig zag ik dat je verlenging op de één of andere manier op de achtergrond wel is blijven staan, terwijl het in ons ordersysteem is geannuleerd. Geen zorgen, dit kan ik voor je oplossen. Kan ik voor je de verlenging eruit halen? Daarna kun je gerust verlengen en kiezen voor een nieuw toestel! 

Als je mij hierop akkoord kunt geven, maak ik het gelijk voor je in orde! 

Hey! Ja je kan de verlenging eruit halen. Dan kan ik in iedergeval verlengen met een telefoon :)

Reputatie 3

Was het al gelukt? 😃

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Minho, ik heb je verlenging er zojuist uitgehaald. Geef het systeem even 30 minuten de tijd en dan moet het lukken om je nieuwe verlenging aan te vragen met je nieuwe toestel! Laat je het ons weten of het is gelukt? 😄

Reputatie 3

Goedemorgen Minho, ik heb je verlenging er zojuist uitgehaald. Geef het systeem even 30 minuten de tijd en dan moet het lukken om je nieuwe verlenging aan te vragen met je nieuwe toestel! Laat je het ons weten of het is gelukt? 😄

Gelukt!

Reputatie 6
Badge +7

@MinhoS Fijn dat het is gelukt! Namens mijn collega en ik: graag gedaan! Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst! 😄

Reageer