Beantwoord

Verlenging

  • 5 September 2023
  • 3 reacties
  • 191 Bekeken

Ik heb 26-8 mijn abonnement verlengd bij T-Mobile. Vanochtend via de radio vernomen dat dit per vandaag Odido is geworden. Erg bijzonder dat de klanten hier geen mail over gekregen hebben in de loop van de dag. Ik heb destijds mijn abonnement verlengd voor 12gb en onbeperkt bellen voor 15 euro per maand (dit is inclusief klantvoordeel). Ik zie het nieuwe abonnement wel staan in de app van Odido, maar dan staat er 10gb en onbeperkt bellen voor 17,50 per maand. Dus er staat niets over het klantvoordeel bij. Dit staat wel in de bevestiging die ik die dag van T-Mobile heb gekregen. Ik mag er dan gewoon vanuit gaan dat als het nieuwe abonnement in gaat (17 december) dat ik gewoon de prijs zoals in de bevestiging vermeld ga betalen, dus inclusief het klantvoordeel?

icon

Beste antwoord door Waqqas 5 September 2023, 15:42

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @StephanieTroost1994 

Je hebt recht op klantvoordeel als er 2 of meer Odido abonnementen op je adres geregistreerd staan, uiteraard moeten de abonnementen dan ook actief zijn.

Hallo @StephanieTroost1994 

Je hebt recht op klantvoordeel als er 2 of meer Odido abonnementen op je adres geregistreerd staan, uiteraard moeten de abonnementen dan ook actief zijn.

@Waqqas we hebben allemaal een (nu nog) T-Mobile abonnement op dit adres, ook met klantvoordeel. Daarom vind ik het apart dat ik nu alleen de tarieven van het nieuwe abonnement zonder klantvoordeel zie staan in de app onder abonnement. In de bestelbevestiging van 26-8 staat namelijk alles wel met klantvoordeel. Bij verlengen heb ik ook gewoon klantvoordeel aangeklikt

 

Reputatie 7
Badge +15

@StephanieTroost1994 

Je hoeft je geen zorgen te maken, vanaf 17 december zal klantvoodeel gewoon toegepast worden 😁

Reageer