Skip to main content

Goedendag, als ik het huidige abonnement niet verleng en laat doorlopen, blijft het huidige abonnement incl korting dan onbeperkt geldig?

Heb je het over een mobiel of vast abonnement? En wat is je huidige prijs en korting?

Hoi, een mobiel abonnement. De huidige prijs is ongeveer 18,50 en de korting rond de 10 euro.

Dat klinkt bijzonder. Dan zou de basis prijs 28,50 euro zijn? Hoeveel gb en minuten heb je dan? Is die 10 euro incl..klantvoordeel?

Ik wil het liefst mijn huidige abonnement laten doorlopen. Telefonisch geeft odido aan dat dat geen probleem is en dat alle kortingen en voordelen ongewijzigd blijven. Helaas heb ik geen goede ervaringen met telefonische toezeggingen ☺️En ik kan nergens hetgeen gezegd op papier terugvinden. Wil een verrassing achteraf voorkomen. 

Hallo @Foontje123! 

Indien je in je Odido account heen einddatum ziet voor je kortingen dan blijven ze ongewijzigd, na de contractperiode wordt je contract omgezet in een contract voor onbepaalde tijd die je op elk moment kan opzeggen.

Wel komt er elk jaar inflatiecorrectie bij dus kijk ook of verlengen goedkoper is.

Hoi , dank! Is dit een reactie namens Odido?

@Foontje123!  Kijk in je contract wat er staat over je korting en je abonnement.

https://www.odido.nl/service/factuur/internet-tv/anders

Succes!

Reageer