Skip to main content

Hallo, 

hopelijk kan er nou eens iemand helpen met mijn verlenging, ik wilde verlengen maar kreeg een foutmelding dat ik alleen voor sim only kan kiezen of toestel afbetalen in 1 keer. 
nou… ik gebeld al dagen, mijn recycle deal afgekocht voor €400 en alsnog lukt het niet met verlengen!

ook heb ik geen bkr op mijn naam dus waarom het niet lukt geen idee, maar baal hier enorm van!!

eerst ga ik betalen en dan nog zeggen sorry het lukt niet?! 
ik heb nog nooit een betaling te laat betaald

Hoi Lalinaleyla, van harte welkom op de Community en leuk dat je wil verlengen! Nu moet het natuurlijk wel lukken. Zet je 06-nummer, postcode en huisnummer in je profiel. Dan kijk ik graag met je mee! 😄

Ik heb dat gedaan, hopelijk kan ik nu eens verlengen met toestel zoals is gezegd 

Hi ​@Lalinaleyla, ik heb gelijk met je meegekeken en ik zie dat je kunt verlengen! Dit kan altijd 4 maanden voor het einde van je contract en je contract loopt tot en met 8-3-2025. Als je kiest voor een nieuw toestel, houd er rekening mee dat je nieuwe abonnement wel pas van start gaat, zodra je huidige is verlopen. Het nieuwe toestel ontvang je uiteraard al. Je kunt het verlengaanbod heel gemakkelijk checken via je Mijn Odido account door te klikken op de knop '’bekijk verlengaanbod'’. Of je kunt gerust telefonisch contact opnemen met één van onze verkoopadviseurs door te bellen naar: 0800-0092 (optie 2). Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 20:00u en op zaterdag van 09:00 tot 17:30u. Zij doen met je graag een mooi aanbod!

Hi, 

nou dat is dus al even het probleem dat verlengen dus gewoon niet lukt en dan krijg ik een melding dat ik alleen voor sim only kan gaan of toestel in 1 keer betalen, terwijl ik al langer klant ben en nooit een factuur te laat betaald heb

@Lalinaleyla Ik zie geen bijzonderheden bij je abonnement en dat het gewoon zou moeten lukken. Wellicht dat er iets niet goed gaat, waardoor je het niet zelf in orde kunt maken. Is het mogelijk dat één van onze verkoopadviseurs met je meekijkt en dat je telefonisch contact kunt opnemen? Zij maken de verlengingen in orde en kunnen dan ook met je meekijken waar het mis gaat! 

Hallo, 

ik heb al een paar keer gebeld en ook dat lukte niet. Nog steeds niet, echt vervelend 

Hi ​@Lalinaleyla, excuses! Het is wat drukker dan verwacht, waardoor het iets langer kan duren voordat je een collega te pakken krijgt. Bel je wel naar 0800-0092 en kies je voor optie 2? Dan kom je terecht bij de afdeling die over onze verleningen gaat. Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 20:00u en op zaterdag van 09:00 tot 17:30u. Probeer het anders morgen nog maar een keer, ik weet zeker dat je dan wel iemand te pakken krijgt! 

Ik snap wel als ik bel dat ik een medewerker aan de telefoon krijg, wat ik al 100x heb gedaan maar dezelfde fout melding blijft dat ik alleen kan kiezen voor sim only of toestel in 1 keer kan betalen, terwijl ik geen bkr heb of nog nooit te laat heb. Betaald, zijn nu alweer weken verder en het lukt nog steeds niet echt heel erg vervelend 

Hoi Lalinaleyla, als je alleen kan kiezen voor Sim Only of het toestel in één keer afbetalen dan klinkt het alsof je vast loopt je vast op de kredietcheck. Klopt het 06-nummer met **41 dat je in je profiel staat wel? Ik kan je namelijk niet (meer) in ons systeem vinden. Wil je deze controleren? Dan kijk ik graag naar de mogelijkheden om je hierbij te helpen. Heb je een Odido Shop in de buurt? Dan kan je altijd binnenlopen, zodat mijn collega's direct stap voor stap met je mee kunnen kijken om te zien wat de reden is dat je niet op de normale manier kan verlengen met een toestel.

Reageer