Skip to main content

Beste Odido, 

Sinds begin oktober mag ik verlengen, super leuk! Dit wilde ik doen met abonnement + mobiel. Echter staat er dat het wordt afgewezen. Ik heb geen negatieve kredietgeschiedenis en al mijn facturen zijn altijd betaald. Ik kan niet bedenken waarom het niet lukt! Is er iets met mijn account? Er staat wel dat ik nog een “oud” abonnement heb en had gelezen dat deze verwijderd kon worden. Misschien heeft het daarmee te maken? 

Moderators kunnen niet inzien waarom jouw aanvraag is afgewezen. Er is een formulier wat je met legetimatie kunt opsturen voor verdere info.

Het lukt ook niet met sim only, dus dat is heel raar.

Hoi Shelley, van harte welkom op de Community en superleuk dat je bij ons blijft met je verlenging én een nieuw toestel! Welk toestel heb je op 't oog? Wat apart dat je aanvraag wordt afgewezen. Krijg je te zien waar je op vastloopt? Bijvoorbeeld na de kredietcheck. Je zou het nog eens kunnen proberen en kijken of je het toestelkrediet onder de € 250 kan houden. Het formulier dat @eric hierboven heeft gestuurd is anders de enige manier om de reden van afwijzing op te vragen. Wij mogen en kunnen dit vanwege privacy redenen niet inzien. Een andere optie is om met mijn collega's van Telesales op 0800-0092 te bellen of een van onze shops binnen te lopen en de bestelling samen met hen te doen. Wellicht zien zij dan direct wat de reden is dat de bestelling niet gedaan kan worden. Laat je het me weten als je iemand hebt gesproken? Ik blijf graag op de hoogte en ik hoop dat je snel je abonnement kan verlengen en je nieuwe toestel in handen hebt! 😊

Reageer