Skip to main content

Hallo, 

 

Al 3 maanden mag ik verlengen en ik krijg continu een storing over gegevens. Ik vul alles in, selecteer het abonnement en daarna een pagina verder bij gegevens staat er een foutmelding

Nu blijf ik steeds betalen voor een duurder abonnement terwijl ik allang mag verlengen maar wat niet lukt

Hallo @Amylovesfjorden 

Je kan verlengen vanaf 4 maanden vóór de einddatum van je huidige abonnement.

Heb je het ook geprobeerd door op de website een nieuwe abonnement te kiezen en dan kiezen voor verlengen ipv via je Odido account?


Hi, vandaag weer in de winkel geweest en die gaven aan dat ik niet kan verlengen door een IT storing. Dit is dus al maanden zo. Jammer dat ik nog steeds de volle mep moet betalen voor mijn abonnement terwijl ik het al vanaf juli kan verlengen volgens de winkel


Hoi Amy, leuk dat je bij ons blijft met je verlenging! Niet fijn dat het nog niet is gelukt vanwege de foutmelding. Bel direct eens met mijn collega's van Telesales om je te helpen met de verlenging. Je kan ze bereiken op 0800-0092. Laat je het me weten of het dan wel lukt om de verlenging door te voeren? Zo niet, voeg dan je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers toe aan je profiel. Dan kijk ik graag met je mee en dan zet ik waar nodig een case door naar mijn collega's van de technische afdeling. Dan moet het sowieso goedkomen! 😊


Reageer