Hoi,
Het is weer tijd om mij abonnement te verlengen alleen loop ik nu bij het accepteren van de algemene voorwaarden tegen een probleempje aan. De algemene voorwaarden zelf ben ik het wel mee eens (toegegeven ik heb ze niet volledig doorgelezen) maar als ik deze accepteer wordt ook het vinkje gezet dat Odido contact met me op mag nemen voor adviezen en aanbiedingen. Met dit laatste ben ik het echter niet eens.
Het probleem is nu dat als ik dit laatste vinkje weghaal ook meteen het vinkje van de algemene voorwaarden weer wordt weggehaald. Het lijkt er dus op dat ik de algemene voorwaarden niet kan accepteren zonder ook meteen toestemming te geven voor de adviezen en aanbiedingen. Iets dat, voor zover ik kan zien, gewoon reclame is.
Nu ga ik er vanuit dat dit een bugje is in de website gezien er niet voor niets twee vinkjes staan maar mocht dit bewust zo zijn zegt de ACM hier dit over.
Mijn vraag is dus hoe ik de algemene voorwaarden kan accepteren zonder toestemming te geven dat Odido mij mag gaan ‘spammen’?