Skip to main content

Beste Odido,

Vanaf 24 december 2024 kan ik mijn abonnement verlengen. Nu ervaar ik al enige tijd storing met bellen met dit toestel. Mijn vraag is hierbij of het mogelijk is dat ik eerder mijn abonnement kan verlengen want het is met name voor werk erg vervelend en hoop dat dit bij jullie service hoort.

 

Alvast bedankt.


Met vriendelijke groet

Hoi Se, welkom op de Community en leuk dat je bij ons blijft met je verlenging! Wat apart dat je problemen hebt met je huidige toestel. Ligt het echt aan je toestel of heb je al e.e.a. gecontroleerd om te kijken of het aan je verbinding/simkaart ligt? Wat betreft eerder verlengen; ik heb meteen gekeken en dit is voor jou mogelijk! Je kan gebruikmaken van Early Renewal. Een Early Renewal betekent het volgende:

  • Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden.
  • Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode. Je nieuwe toestel ontvang je direct (mits op voorraad)
  • Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid.

Early Renewal is alleen aan te vragen via mijn collega's van de klantenservice op 0800-0092. Laat je het me weten of het is gelukt? 😊


Reageer