Beste T-Mobile,
Toch behoorlijke teleurstelling moet ik vandaag ontvangen van jullie naar langdurige klanten.
Ik kan en mag mijn abonnement verlengen en wil dit in principe ook graag doen. Op de site wordt vermelding gedaan van geen aansluitkosten en klantkortingen etc.. Echter zie ik hier 0.0 van terug bij het verlengen van een abonnement. Op dit moment denk ik al zo'n 15 jaar klant bij jullie, nooit problemen gehad, vandaar de reden dat ik zou willen verlengen.
Telefonisch contact gezocht met de salesafdeling (na doorverbonden te worden). Meneer situatie uitgelegd, echter kon hij niet echt iets betekenen want een nieuwe klant is gelijk aan een bestaande klant voor jullie. Toch ging hij een telefoontje plegen voor enige succes, tevergeefs er was niets mogelijk. Meneer kon me alleen aanbieden om alles onbeperkt te hebben, data, bellen + van en naar buitenland + een gratis tablet hiervoor bedankt gezien ik misschien 1x per jaar naar het buitenland bel en op het moment voldoende heb met 10Gb (zou opzicht wel iets meer mogen/kunnen zijn maar niet perse nodig).
Enige voordeel dat ik nu ZOU hebben is het niet betalen van nieuwe aansluitkosten, wat blijkt, nieuwe klanten betalen ook geen aansluit kosten. Dus dit betekent als bestaande klant 0.0 voordeel bij het verlengen van mijn abonnement.
Zou toch wel fijn zijn als er ook waardering zou zijn voor bestaande klanten en niet enkel voor klantenwerving.
Graag zie ik een passende oplossing…
Met vriendelijke groet,
Dylan