Beantwoord

Verlengen

  • 24 March 2024
  • 3 reacties
  • 65 Bekeken

Reputatie 1

Goedendag,

Ik mag vanaf vandaag mijn abonnement verlengen gelukkig maar vroeg mij af of ik ook vandaag naar een winkel kan gaan voor een aanbod. Ik begreep namelijk dat de verkoopafdeling er pas weer vanaf morgen is. Dus dacht als het via de winkel wel kan dan rij ik er even heen of kunnen hun dit dan ook pas vanaf morgen regelen?

icon

Beste antwoord door eric 24 March 2024, 11:54

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Chanmegan ,

Als je kunt verlengen, dan is dat zichtbaar in je My-odido omgeving als je inlogt. Daar staan dezelfde aanbiedingen van toestellen als dat je telefonisch of in de winkel kunt bestellen. Dus maak het jezelf makkelijk en bestel vandaag nog online!

 

Reputatie 1

Hoi @Chanmegan ,

Als je kunt verlengen, dan is dat zichtbaar in je My-odido omgeving als je inlogt. Daar staan dezelfde aanbiedingen van toestellen als dat je telefonisch of in de winkel kunt bestellen. Dus maak het jezelf makkelijk en bestel vandaag nog online!

 

Oke dank je wel. Jammer dat Odido dan niet voor hun vaste klanten een leuk voordeel heeft dus ga even rustig op mijn gemak dan kijken. Heel erg bedankt voor je antwoord en een fijne zondag.

Reputatie 7
Badge +14

@Chanmegan In een winkel kan je praten en lief kijken😂 wie weet helpt het

Reageer