Ik wil graag verlengen maar ben niet tevreden met het ‘aanbod’.
Er is toch wel wat mogelijk voor klanten die al jaren bij T-Mobile zijn.
Hoi
Ben al aan het rondkijken en zie dat ik ergens anders goedkoper uit ben voor hetzelfde als rechtstreeks verlengen bij T-Mobile.
Vind het gewoon jammer dat ze vaste klanten geen scherpere aanbieding doen. Voor al die jaren mag en kan er toch wel wat tegenover staan. Ze verdienen genoeg aan ons
Een t-mobile spraak en data bundel kost bij iedereen hetzelfde. Waar retailers hun onderscheidend vermogen in behalen zijn combinaties met een toestel. Die kopen ze zelf in, soms ook in het buitenland, waardoor zij goedkopere aanbiedingen kunnen maken. Voor vragen en problemen met je toestel moet je dan wel weer bij die retailer zijn.
Groetjes,
Pharwin
Groetjes,
Pharwin
Neemt niet weg dat ik altijd zeer content ben met T-Mobile.
Het allermooiste is dat ik de telefoon vandaag al geleverd heb gekregen. Had op 4-6 weken gerekend en niet op 2 dagen 🤭
Groetjes,
Pharwin
Ik wil graag verlengen maar ben niet tevreden met het ‘aanbod’.
Er is toch wel wat mogelijk voor klanten die al jaren bij T-Mobile zijn.
Ik was bij T-Mobile Utrecht maanden geleden geweest om mij abonnement te verlengen, de medewerker heeft mij geholpen en mij een aanbod "gratis" tablet gegeven, een maand later had ik een extra factuur gekregen, volgens de medewerker van de klantenservice het zou eenmalig zijn en dat het probleem opgelost zou zijn, tot nu toe krijg ik nog steeds facturen door de "gratis" tablet en mijn abonnement is helemaal niet verlengd in plaats daarvan ik heb een tweede abonnement gekregen die ik helemaal niet gebruik want de "gratis tablet" is niet bruikbaar.
Hoi
'Gratis' tablet bestaan niet, wel kun je een data abonnement met afbetaling van een tablet nemen. Je hoeft dan niets in de winkel te betalen. Misschien heb je dat verkeerd begrepen.
Je hebt een bevestiging van dat abonnement meegekregen en in je mail gehad. Als je het daar niet mee eens was had je daarop moeten reageren.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.