Skip to main content

Zat bij tele2 en heb het verlengd bij Odido.
Wilde mijn fysieke simkaart behouden, optie was er ook maar bij de uiteindelijke bestel-pagina veranderde het naar een Esim. Ondanks meerdere pogingen.
Mail gehad dat ik instructies zou krijgen voor de Esim, maar deze is nooit binnengekomen.
Uur gewacht aan de lijn maar die hing op zodra ik een persoon aan de lijn kreeg. Ook nooit teruggebeld.
Chat verstuurd via de app, maar 'marijn' bleef ontzettend beknopt en vaag. Dit vereiste dat ik constant vragen moest stellen, en krijg meestal pas een uur of twee later antwoord.
Naar een winkel gegaan, persoon was beleefd en vertelde mij dat ik waarschijnlijk binnen een paar dagen een brief zou ontvangen met de Esim. Was leuk geweest als mij dit meteen was verteld in plaats van dat ik hier letterlijk uren aan had moeten besteden.

Hi, allereerst van harte welkom op de Community en tof dat je bij ons blijft met je verlenging! Niet leuk om te lezen dat je niet direct op de hoogte bent gesteld en direct bent verder geholpen, dat gaan we voor je oplossen! Heb je de brief inmiddels ontvangen? Zo niet, stuur me dan even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik graag met je mee!


Reageer