Ik ga deze maand verhuizen naar het buitenland. Mijn abonnement loopt tot 15 januari. Als ik nu mijn abonnement wijzig naar een lager bedrag, wordt het automatisch verlengd een jaar meer? Of blijft de einddatum precies hetzelfde? Ik heb mijn eigen telefoon dus geen toestel kosten erbij.
Als ik het contract wil afkopen nadat het verlaagt is, mag dat?
Als je verhuist en je abonnement wilt stopzetten dan kun je ervoor kiezen om je abonnement af te kopen. Als je liever het abonnement wilt laten doorlopen en je bundel verlagen dan kan dat ook. Je kan dan wel alvast je abonnement opzeggen dan wordt je abonnement stopgezet na einde contract. Als je mij een privébericht stuurt met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN dan kan ik het afkoopbedrag doorgeven en je eventueel verder helpen.
Als je verhuist en je abonnement wilt stopzetten dan kun je ervoor kiezen om je abonnement af te kopen. Als je liever het abonnement wilt laten doorlopen en je bundel verlagen dan kan dat ook. Je kan dan wel alvast je abonnement opzeggen dan wordt je abonnement stopgezet na einde contract. Als je mij een privébericht stuurt met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN dan kan ik het afkoopbedrag doorgeven en je eventueel verder helpen.
Beste @Jochumj Het is niet slim om je telefoonnummer openbaar te zetten. als een moderator tijd heeft helpen ze je verder of bel even met de klantenservice om de opties door te nemen. Stopzetten is afkopen. Succes.
Bellen voor Mobiel abonnementen
Openingstijden ma - vr: 08:00 - 20:00 za: 09:00 - 17:30 zo + feestdagen: gesloten
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.