Beantwoord

Van Sim-only naar abonnement naar abonnement met toetstel

  • 22 February 2024
  • 3 reacties
  • 136 Bekeken

Goedendag!

 

Op 28 mei 2023 heb ik een mijn sim-only abonnement verlengd bij Odido. Echter wil ik nu naar een abonnement + toestel switchen (ik wil namelijk een iPhone 15 abonnement). Is het handiger om vervroegd te verlengen om mijn nieuwe bel/internet contract opnieuw voor 24 maanden kan laten starten, of is het vervroegd opzeggen een voordeliger optie?

 

Hulp is gewaardeerd! Alvast heel erg bedankt!

icon

Beste antwoord door Cristien 22 February 2024, 16:33

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @ananngx  Wat gaaf dat je voor zo’n mooi toestel wil gaan. Ik ben een echte fan van de iPhone.

 

Odido Toestelflexibiliteit

Heb je een  Go Sim Only die je hebt afgesloten omdat je dacht dat je nog wel even met je telefoon kon doen, maar krijgt deze nu toch kuren? Dan heeft Odido de oplossing voor je:

Heb je nu een Sim Only Go-abonnement van Odido, dan kun je deze eenvoudig vervroegd verlengen met een abonnement met telefoon.

Het mooie is, je nieuwe abonnement gaat meteen in. Je huidige abonnement wordt dan stopgezet, dus je zit niet met dubbele kosten.

Dit kan niet hier, je moet er echt voor naar een winkel van Odido 

 https://www.odido.nl/winkels

Voordeel is dat ze je alles kunnen uitleggen en verder helpen.
Neem wel de contract -houder mee! als het contract niet op jouw naam staat.

Groetjes

Reputatie 2

Sim Only toestelflexibiliteit:
Je kan meteen overstappen van een Sim Only abonnement naar een abonnement met telefoon (tot 4 maanden voor het einde van je abonnement). Dit staat op je Sim Only contract. Loopt jouw abonnement nog niet binnen 4 maanden af, maar heb je wel een nieuwe telefoon nodig? Neem dan contact op met Odido voor de mogelijkheden: 0800 8104 (gratis)

 

Vervroegd Verlengen:
4 maanden voordat je contract afloopt, kan je je mobiele abonnement verlengen. Maar als je telefoon bijvoorbeeld kapot is, snappen ze bij Odido dat je al eerder wil verlengen. Dit noemen ze Vervroegd Verlengen. Je kan Vervroegd Verlengen afsluiten als: 

  • Je huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt 

  • Je al je Odido facturen hebt betaald 

  • Je niet al een Vervroegd Verlengen hebt, die nog moet ingaan 

  • je huidige abonnement niet is begonnen als Vervroegd Verlengen. 

Verder betekent Vervroegd Verlengen het volgende. 

  • Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden. 

  • Deze nieuwe contractperiode gaat in nadat het contract dat je nu hebt is afgelopen. 

  • Je betaalt hier 1 keer € 71,12 (inclusief btw) voor. 

Wil je je abonnement eerder verlengen? Even bellen met Odido Service (kan niet online of in onze Shops).

Reputatie 7
Badge +14

@MobielApple   Dat is Early Renewal en in dit geval niet nodig.

Dank voor het meedenken.maar in dit geval is Odido Toestelflexibiliteit de beste optie.

@ananngx heeft een simonly abonnement en mag gebruikmaken van Toestelflex.

In de shops snel te regelen. Dit kan niet online

 

Fijne avond

Reageer