Goedenavond,
Deze week kreeg ik een incorrecte factuur. Na telefonisch contact ben ik er helaas achter gekomen dat ik de afspraak die ik met een winkelmedewerker heb gemaakt niet nagekomen kan worden door Odido. Vandaag zei de servicemedewerker aan de telefoon zei dat dit helaas wel eens gebeurt omdat de winkelmedewerkers dan hun sale maken...
-
In augustus heb ik verlengd, nadat ik ook bij Vodafone een offerte had aangevraagd. De medewerker in de winkel heeft mij toen een voorstel gedaan met klantvoordeel voor 35 euro per maand, waar ik met 'punten' ook nog eens mijn viaplay zou kunnen afdekken. Het was daarmee zelfs beter dan de 22,50 die Vodafone aanbood. Ik heb vervolgens bij Odido bijgetekend. Helemaal mooi.
-
Deze week komt dan opeens de factuur van 46,13 euro. Een vreemd bedrag dat niet overeenkomt met de afspraak. Op de factuur staan ook geen extra services, alleen dat ik voor de klantenkorting van minus 7,50 opeens plus 3,63 staat. Ik kon nergens vinden wat hier nou gebeurt, dus toen heb ik de factuur gestorneerd en contact opgenomen met de service telefoon.
-
De mevrouw achter de servicelijn kon ook niet uitleggen waar dit vandaan komt, alleen dat ze het bij de volgende factuur zal verrekenen. Ik moest wel zorgen dat ik betaal omdat jullie anders mijn nummer gaan blokkeren…
-
Onder die dreiging dan toch maar de factuur betaald. De mevrouw aan de telefoon vond het heel erg wat er gebeurd is. Toen ik vroeg wat er dan precies gebeurd was, zei ze dat de afspraak/overeenkomst met de winkelmedewerker eigenlijk zonder klantkorting was en dat hij hiermee zijn sale heeft kunnen maken.
Tot op heden altijd tevreden klant geweest. En ook als is het geen wereldbedrag, dit voelt niet goed. Kunnen we het contract ontbinden of een oplossing vinden?