Skip to main content
Beantwoord

Unlimited together

  • 16 februari 2025
  • 6 reacties
  • 123 Bekeken

Hallo, ik heb zelf een Unlimited Plus abonnement. Graag wil ik iemand met een Ben abonnement oversluiten naar Odido Together, zodat deze persoon voor €20 per maand hetzelfde abonnement bij Odido krijgt als ik. Hoe gaat dit in zijn werk? Moet hij eerst een abonnement bij Odido afsluiten met nummerbehoud en, als dit afgerond is, bij mij als Together lid toegevoegd worden? En als hij eerst een abonnement moet afsluiten bij Odido, moet dit dan een specifiek abonnement zijn of maakt het niet uit welk hij afsluit?

Beste antwoord door Nigdeli

Waqqas schreef:

Hallo ​@Nigdeli 

Jij moet via jouw Odido account een samen unlimited abonnement aanvragen voor diegene, jij regelt dus ook nummerbehoud voor diegene en diegene geeft jou dan de verificatie code voor nummerbehoud.

 

Het is gelukt. Alleen jammer dat je dan ook eigenaar van het nummer wordt. Dit betekent dat de persoon van wiens nummer je overneemt geen klantvoordeel meer krijgt op zijn adres voor Odido Thuis.

Bekijk origineel

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 17 februari 2025

Hallo ​@Nigdeli 

Jij moet via jouw Odido account een samen unlimited abonnement aanvragen voor diegene, jij regelt dus ook nummerbehoud voor diegene en diegene geeft jou dan de verificatie code voor nummerbehoud.


  • Doet lekker mee
  • 22 februari 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@Nigdeli 

Jij moet via jouw Odido account een samen unlimited abonnement aanvragen voor diegene, jij regelt dus ook nummerbehoud voor diegene en diegene geeft jou dan de verificatie code voor nummerbehoud.

 

Het is gelukt. Alleen jammer dat je dan ook eigenaar van het nummer wordt. Dit betekent dat de persoon van wiens nummer je overneemt geen klantvoordeel meer krijgt op zijn adres voor Odido Thuis.


Sam van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Nigdeli, fijn om te lezen dat het gelukt is met het toevoegen van het abonnement voor Samen Unlimited! Wanneer je voor deze vorm van een mobiel abonnement kiest, worden de contractgegevens automatisch overgezet op één klantnummer. Er is dus in geval van Samen Unlimited altijd één contractant. We koppelen het abonnement dan ook automatisch aan zijn/haar adres. De voorwaarde om in aanmerking te komen voor Klantvoordeel, is dat er minimaal 2 abonnementen van Odido actief zijn op één adres. Als dit niet meer het geval is, bijvoorbeeld doordat je overgaat naar Samen Unlimited en er hierdoor nog maar één abonnement actief blijft op het oude adres, komt het Klantvoordeel voor het achtergebleven abonnement te vervallen. In plaats daarvan krijg je wel een ander mooi voordeel op je mobiele abonnement. Als je nog vragen hebt, dan weet je me te vinden!


  • Doet lekker mee
  • 24 februari 2025
Sam van Odido schreef:

Hi ​@Nigdeli, fijn om te lezen dat het gelukt is met het toevoegen van het abonnement voor Samen Unlimited! Wanneer je voor deze vorm van een mobiel abonnement kiest, worden de contractgegevens automatisch overgezet op één klantnummer. Er is dus in geval van Samen Unlimited altijd één contractant. We koppelen het abonnement dan ook automatisch aan zijn/haar adres. De voorwaarde om in aanmerking te komen voor Klantvoordeel, is dat er minimaal 2 abonnementen van Odido actief zijn op één adres. Als dit niet meer het geval is, bijvoorbeeld doordat je overgaat naar Samen Unlimited en er hierdoor nog maar één abonnement actief blijft op het oude adres, komt het Klantvoordeel voor het achtergebleven abonnement te vervallen. In plaats daarvan krijg je wel een ander mooi voordeel op je mobiele abonnement. Als je nog vragen hebt, dan weet je me te vinden!

Oke, dankjewel voor de duidelijke uitleg. Kan ik wel een aparte Mijn Odido-account maken, of wordt dit ook gedeeld?


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 24 februari 2025

@Nigdeli 

Unlimited samen is een kopie van jouw abonnement, het is geen aparte abonnement waarvoor je een aparte Odido account kunt maken.


Sam van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Nigdeli, terechte vraag! Als eindgebruiker kun je wel een eigen Mijn Odido-account aanmaken. De contractant kan je via zijn/haar Mijn Odido-omgeving uitnodigen als eindgebruiker. Hij/zij (de contractant) behoudt volledige toegang tot het abonnement via Mijn Odido. Als eindgebruiker heb je enkel beperkte rechten. Zo kun je als eindgebruiker bijvoorbeeld wel je verbruik inzien, een simkaart bestellen en GB-aanvullers toevoegen. Je kunt echter geen facturen inzien, adressen en rekeningnummers wijzigen, verlengen of maandelijks terugkerende kosten maken. Als contractant kun je ook bepaalde rechten van de eindgebruiker bepalen via Mijn Odido. Mocht je hier nog aanvullende vragen over hebben, laat het dan gerust weten!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen