Beantwoord

unlimited samen

  • 25 January 2024
  • 4 reacties
  • 113 Bekeken

Hallo,  ik heb 4 unlimited basis abonnementen van Odido verlengt voor mijn gezin. Op de site word gezegd dat het super makkelijk is om samen unlimited te activeren. Je hoeft alleen maar klant voordeel en abonnementen toe voegen. Ik heb die opties niet. En ook niet gezien. Toen dacht ik misschien komt dat pas als het abonnement ingaat.  Ook niet. Ik krijg alleen klant oordeel op elke abonnement. Ik zou ook graag hier van willen profiteren. Kan iemand mij hier uitleG over geven waarom ik dat niet krijg? 
 

mvg Peter

 

Moderator edit: je gebruikersnaam is gewijzigd. Het is niet toegestaan om Odido of een variant daarvan als (deel van) je gebruikersnaam te hebben.

icon

Beste antwoord door eric 25 January 2024, 15:46

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Peter_2024knated ,

Alle unlimited samen abonnementen moeten onder 1 account worden aangevraagd.  Als je naar een Odido shop gaat kunnen ze je helpen indien je nu 4 verschillende accounts hebt. 

Unlimited basis is niet een unlimited samen. Ten tijde van bestellen moet je de keuze maken om bij een account met een nieuw type unlimited,  zoals basis, voor 20 euro een unlimited samen erbij te nemen. Hiervoor moet je dus eerst inloggen in je my-odido omgeving. 

 

Hallo, Eric. Ik heb net 4 abonnementen online afgesloten.  Alle op mijn naam. Nergens een keus gehad voor unlimited samen. Ik heb voor dat ik het afsloot gekeken online hoe het moest. Er staat gewoon dat je abonnementen kan toevoegen. Ik heb die optie niet eens gehad om unlimited samen te nemen. 

Reputatie 7
Badge +14

Tja, ik heb de screenshot uit mijn-odido omgeving. Ik had eerst  naar 1 unlimited start verlengt tegen de normale prijs en nu kan ik meer abonnementen toevoegen. Zoals ik aangaf, alle 4 de abonnementen moeten onder 1 accountnummer zitten of komen! Zoals ik aangaf, loop even langs een Odido winkel, dan kunnen ze je daar helpen.

Heb net contact gehad met een medewerker telefonisch. Het word opgelost. Dit topic kan gesloten worden. Bedankt voor de moeite Eric!

Reageer