Skip to main content

Vorige week hebben we mijn mobiele abonnement verhoogd naar Unlimited plus. Vooral het toe kunnen voegen van Videoland klinkt top. Alleen ik kan nergens in de app of op de website de mogelijkheid vinden om het toe te voegen. Dacht eerst dat het even zou duren maar vind het nu wel erg lang duren. Als ik Videoland selecteer bij extra’s zie ik de standaard prijs. Hoe kan ik dit regelen? 

Hoi Amanda, welkom op de Community! Tof dat je gebruik wil maken van Videoland. Ik heb direct met je meegekeken in Mijn Odido en ik krijg de volgende melding:

Oeps, deze pagina zit op slot.
Als eindgebruiker kan je geen Extra's beheren. Neem hiervoor contact op met de contractant.

Zit je met 1 of meerdere mensen in een Unlimited Samen en ben je inderdaad een eindgebruiker? Vraag het dan even na bij de contractant. Laat je het me weten of het is gelukt? Zo niet, dan gaan we uiteraard op onderzoek uit! 😄


Hoi Amanda, welkom op de Community! Tof dat je gebruik wil maken van Videoland. Ik heb direct met je meegekeken in Mijn Odido en ik krijg de volgende melding:

Oeps, deze pagina zit op slot.
Als eindgebruiker kan je geen Extra's beheren. Neem hiervoor contact op met de contractant.

Zit je met 1 of meerdere mensen in een Unlimited Samen en ben je inderdaad een eindgebruiker? Vraag het dan even na bij de contractant. Laat je het me weten of het is gelukt? Zo niet, dan gaan we uiteraard op onderzoek uit! 😄

Hallo Marciano, 

Dat is heel gek, ik ben zelf de contractant. Ik heb zelf mijn abonnement verhoogd van unlimited naar unlimited plus. Ik keek net bij contractant, maar daar staan ook mijn gegevens. Wie kan mij hiermee verder helpen? 

 

 


Ik kijk graag met je mee hoe dit precies zit, @Amandavandenberg. Zou je mij een privébericht hier op de Community willen sturen? Samen met je telefoonnummer, geboortedatum, postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan kijk ik met je mee. 


Heb ik gedaan! Hoop dat jullie mij snel kunnen helpen, nu betaal ik extra voor iets wat ik niet kan gebruiken. Groetjes, Amanda van den Berg 


Hoi Amanda, welkom op de Community! Tof dat je gebruik wil maken van Videoland. Ik heb direct met je meegekeken in Mijn Odido en ik krijg de volgende melding:

Oeps, deze pagina zit op slot.
Als eindgebruiker kan je geen Extra's beheren. Neem hiervoor contact op met de contractant.

Zit je met 1 of meerdere mensen in een Unlimited Samen en ben je inderdaad een eindgebruiker? Vraag het dan even na bij de contractant. Laat je het me weten of het is gelukt? Zo niet, dan gaan we uiteraard op onderzoek uit! 😄



Inmiddels zijn we 8 dagen verder, heeft Johrick niet op mijn privé bericht gereageerd, kan ik nog steeds Videoland niet toevoegen maar we mogen wel al betalen. Wie kan mij verder helpen? 


Hoi Amanda, welkom op de Community! Tof dat je gebruik wil maken van Videoland. Ik heb direct met je meegekeken in Mijn Odido en ik krijg de volgende melding:

Oeps, deze pagina zit op slot.
Als eindgebruiker kan je geen Extra's beheren. Neem hiervoor contact op met de contractant.

Zit je met 1 of meerdere mensen in een Unlimited Samen en ben je inderdaad een eindgebruiker? Vraag het dan even na bij de contractant. Laat je het me weten of het is gelukt? Zo niet, dan gaan we uiteraard op onderzoek uit! 😄



Inmiddels zijn we 8 dagen verder, heeft Johrick niet op mijn privé bericht gereageerd, kan ik nog steeds Videoland niet toevoegen maar we mogen wel al betalen. Wie kan mij verder helpen? 

Hallo @Amandavandenberg, excuses voor het ongemak! Mijn collgega Johrick is namelijk afwezig wegens privacyredenen, vandaar dat hij ook niet op je privébericht heeft kunnen reageren. Zou je de gegevens in een privébericht naar mij willen versturen? Dan kan ik met je meekijken en dit voor je uitzoeken! 

Groetjes, 

Pharwin


Hoi Amanda, welkom op de Community! Tof dat je gebruik wil maken van Videoland. Ik heb direct met je meegekeken in Mijn Odido en ik krijg de volgende melding:

Oeps, deze pagina zit op slot.
Als eindgebruiker kan je geen Extra's beheren. Neem hiervoor contact op met de contractant.

Zit je met 1 of meerdere mensen in een Unlimited Samen en ben je inderdaad een eindgebruiker? Vraag het dan even na bij de contractant. Laat je het me weten of het is gelukt? Zo niet, dan gaan we uiteraard op onderzoek uit! 😄



Inmiddels zijn we 8 dagen verder, heeft Johrick niet op mijn privé bericht gereageerd, kan ik nog steeds Videoland niet toevoegen maar we mogen wel al betalen. Wie kan mij verder helpen? 

Hallo @Amandavandenberg, excuses voor het ongemak! Mijn collgega Johrick is namelijk afwezig wegens privacyredenen, vandaar dat hij ook niet op je privébericht heeft kunnen reageren. Zou je de gegevens in een privébericht naar mij willen versturen? Dan kan ik met je meekijken en dit voor je uitzoeken! 

Groetjes, 

Pharwin

Hallo Pharwin,

Vandaar! Ik ga jou een privébericht sturen! 
 

Groetjes Amanda van den Berg 


Reageer