Leuk voor jullie dat jullie unlimited limiteren en dan met databundels moet aanvullen. Echter werkt dat niet, ook niet wanneer ik mijn verbruik ververs. Ook niet als ik het 100 keer ververs. Er blijft dan staan 1000 mb. Waardoor ik geen internet heb waarvoor ik wel betaal want ik heb een UNLIMITED abbonement afgesloten. Jullie app werkt niet waardoor ik dus geen extra databundels kan activeren.
Ik heb een chat geopend om half 11 deze ochtend, ik heb geen reactie gekregen. Het is nu half 10 in de avond.
Ik wacht al sinds juli op T-Mobile thuis maar krijg iedere maand een mail dat het een maand verzet word. Nu is het oktober volgens de laatste mail.
Dit gestuntel van jullie heeft mij flink in de problemen gebracht vandaag. Houdt dit juridisch nog wel stand? Jullie adverteren namelijk UNLIMITED en dat is het niet maar ik moet er wel voor betalen.
Kom niet met dat kwak verhaal over de integriteit van jullie netwerk, dan moet je maar zorgen dat die databundels werken.
Ik zou graag vroegtijdig mijn abbonement stoppen zonder extra kosten omdat ik niet krijg waarvoor ik moet betalen en wat jullie adverteren.
Iets anders wat me hierdoor is opgevallen:
De link naar “Chat” werkt niet via de website. Als je vaak hierop klikt en het netwerk tab in de gaten houdt via dev tools in de browser worden er requests gemaakt naar TikTok en Snapchat? Wat zijn dit allemaal voor shady praktijken? Delen jullie mijn data met deze apps?